plakatmannen Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Kom inn på Medier og Kommunikasjon i Vennesla. Blir artig Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 O'jäklar! Inntakskontoret gjorde en feil da de plasserte meg på Gerhard Schønning VGS! De hadde blankt oversett at jeg hadde skrevet "Adolf Øien" under "presiser skolen du vil inn på", dermed kan jeg begynne med NOEN jeg kjenner fra før av Lenke til kommentar
Artico01 Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Er det noe sted hvor jeg kan se poengsummen min? Fant ikke noe under "Fagkarakter" inne på vigo, men har registrert at andre har hatt muligheten til å se dette Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Den skal stå nederst i SkoleArena (under "Karakterer" tror jeg). Lenke til kommentar
Artico01 Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Rart, står ikke noe slikt hos meg. Men men, takk uansett Never mind, ringte inntakskontoret jeg bare Endret 16. juli 2008 av Artico01 Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Kom inn på 1.valget. Egentlig litt overrasket. Lenke til kommentar
Berga Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Kom inn på andrevalget mitt Valler VGS, men står som nummer 3 venteliste på Nadderud VGS. Er det sannsynlig at jeg kommer inn på Nadderud? Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Kom inn på andrevalget mitt Valler VGS, men står som nummer 3 venteliste på Nadderud VGS. Er det sannsynlig at jeg kommer inn på Nadderud? Håper det for jeg er også nummer 3 på Melsom VGs Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Kom inn på Media & Kommunikasjon på Elvebakken (VGS1) Lenke til kommentar
Special P Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 jeg kom inn på kjemi og prosess på knarvik VGS...kjempefornøyd Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Kom inn på førstevalget: Vg2 Kjøretøy på Strømmen VGS.. Fornøyd jeg, men hadde egentlig regnet med det da snittet mitt lå langt over kravet. Lenke til kommentar
klaraT Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 I helvete, hadde 5.1 i snitt og ligger på 41 i venteliste på Oslo Katedralskole. Dette suger noe hardt!" å, d va høgt snitt! trudde vår skule hadde høgt snitt eg, eg kom inn på studiespesialiserande vi har bare ei klassa og hadde 47 søkera, veninnda mi kom på 2. plass på ventelista me 4,5 eller noke, mn no e ho på fyste viss du hadde 5,1 i snitt og ligge 41 på venteliste må jo nesten alle ha 6 i snitt Lenke til kommentar
radalf Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Trodde ikke ventelisten ble oppdatert før 2. inntaket jeg? Eller? Lenke til kommentar
evilleader360 Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 I helvete, hadde 5.1 i snitt og ligger på 41 i venteliste på Oslo Katedralskole. Dette suger noe hardt!" å, d va høgt snitt! trudde vår skule hadde høgt snitt eg, eg kom inn på studiespesialiserande vi har bare ei klassa og hadde 47 søkera, veninnda mi kom på 2. plass på ventelista me 4,5 eller noke, mn no e ho på fyste viss du hadde 5,1 i snitt og ligge 41 på venteliste må jo nesten alle ha 6 i snitt Eller så kan det være at det er så utrolig mange som søker til prestisjeskolen Katta . Kunne kommet inn, men Grefsen er nærmere for meg og at det kan være at å få gode karakterer på Grefsen er en smule lettere enn Katta? Er ikke sikker, siden alle lærere skl følge kompetansemålene, men på en annen side kan de kreve mer for at du går på Katta , søstra mi fikk sykt bra snitt fra Katta og skal begynne på UiO til høsten. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Kom inn på Media & Kommunikasjon på Elvebakken (VGS1) Da begynner vi på samme skole, og det er det nok mange andre på forumet som også gjør. Det er vel den skolen i Oslo med flest søkere i år? Det var førstevalget mitt, valgte Studiespesialiserende. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Har en kamerat som har søkt seg inn på Høgskolen i Lillehammer, Økonomi på 1.valget. Men han har blitt satt på 2.plass ventelista primær, og 1 sekundær. Mitt spørsmål er da hvor store sjansene hans er? Lenke til kommentar
Fly Emirates Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Kom inn på Media & Kommunikasjon på Elvebakken (VGS1) Da begynner vi på samme skole, og det er det nok mange andre på forumet som også gjør. Det er vel den skolen i Oslo med flest søkere i år? Det var førstevalget mitt, valgte Studiespesialiserende. Hva hadde du i snitt? Lenke til kommentar
galskab Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) Jeg kom inn på siste valget mitt, og siste skole. Det jeg ville minst. Endret 24. juli 2008 av Vegiboy Lenke til kommentar
Curiousss Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Venteplass som nr4 på 1.valg og kom inn på 2.valg. Like greit, skolene er rivaler og liker ganske nært hverandre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå