Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er jeg blitt steril?


Gjest Guest

Anbefalte innlegg

Gjest Guest

Hei!

 

Da jeg våknet på morgenen idag merket jeg at jeg hadde vondt i høyre ballestein. Jeg gikk derfor på do for og onanere og sjekke om noe var galt. Jeg satte i gang og alt gikk som normalt. Da sæden skulle komme - kom den ikke, men sistede varte orgasmen min sikkert 1-2 minutter før det rant ut. (Ekstremt DEILIG, men ikke normalt :cry:) Sæden så helt normal ut. Men så er det jo det med ballesteinen da.

 

Kan jeg være steril siden jeg har vondt i pungen (høyre side)? Jeg har aldri hatt det før :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

 

Da jeg våknet på morgenen idag merket jeg at jeg hadde vondt i høyre ballestein. Jeg gikk derfor på do for og onanere og sjekke om noe var galt. Jeg satte i gang og alt gikk som normalt. Da sæden skulle komme - kom den ikke, men sistede varte orgasmen min sikkert 1-2 minutter før det rant ut. (Ekstremt DEILIG, men ikke normalt :cry:) Sæden så helt normal ut. Men så er det jo det med ballesteinen da.

 

Kan jeg være steril siden jeg har vondt i pungen (høyre side)? Jeg har aldri hatt det før  :cry:

9051571[/snapback]

 

Hva skurrer?

Lenke til kommentar

aner ikke hva det er, men er pungen normal? Altså ikke noen ekstra klumper på den? hvis det er det, burde du nok ta deg en tur til legen.

 

Har selv hatt vondt i pungen en liten stund, men det har gått over i løpet av et par dager. Og blir det ikke bra innen et par dager, så stikk en tur til legen ;)

Lenke til kommentar
Kan det ha vært voksesmerter?

9071103[/snapback]

 

I balla? :!:

 

De vokser ikke akkurat så spes mye....

9073011[/snapback]

Jo, det gjør de. Testiklene dine vokser i puberteten, akkurat som resten av kroppen..

9073036[/snapback]

 

Jo, men skulle ikke tro de vokste så mye at man fikk smerter. Man vokser jo generelt mye i puperteten, men balla vokser vel ikke tilsvarende?

Lenke til kommentar
Jo, men skulle ikke tro de vokste så mye at man fikk smerter. Man vokser jo generelt mye i puperteten, men balla vokser vel ikke tilsvarende?

9073045[/snapback]

Man kan få voksesmerter av ganske lite, og jeg kan egentlig godt tenke meg at man lett kunne få voksesmerter i testiklene/pungen, da dette er noe som faktisk vokser skremmende fort.

 

EDIT:

Testiklene begynner å vokse først, fulgt av penis omtrent et år etterpå.

Så med mindre han nettopp har entret puberteten vokser de ikke så fort.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

Hei jeg har vondt i høyreballestein og bare den. Og som regel etter helga (haha) og jeg tar bare smertestillene også hjelper det. Var og sjekket meg hos legen men han regna med det var klamydia og fikk svar på at det ikke var det alikevell så går det 2-3 uker og hu ene jenta ringer og forteller at den gangen vi hadde sex så har du fått klamydia .altså legene tok feil på testen men hvorfor jeg har

Vondt kan det hende at jeg har hatt køamydia over lengere tid ? Fint med svar

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...