Gjest Guest Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Hei! Da jeg våknet på morgenen idag merket jeg at jeg hadde vondt i høyre ballestein. Jeg gikk derfor på do for og onanere og sjekke om noe var galt. Jeg satte i gang og alt gikk som normalt. Da sæden skulle komme - kom den ikke, men sistede varte orgasmen min sikkert 1-2 minutter før det rant ut. (Ekstremt DEILIG, men ikke normalt ) Sæden så helt normal ut. Men så er det jo det med ballesteinen da. Kan jeg være steril siden jeg har vondt i pungen (høyre side)? Jeg har aldri hatt det før Lenke til kommentar
Dataprob Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 hender jeg har litt vondt i pungen jeg også men det skjer hvis jeg ikke onanerer på en stund (kan ikke tro jeg skreiv det på et forum..) Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Hei! Da jeg våknet på morgenen idag merket jeg at jeg hadde vondt i høyre ballestein. Jeg gikk derfor på do for og onanere og sjekke om noe var galt. Jeg satte i gang og alt gikk som normalt. Da sæden skulle komme - kom den ikke, men sistede varte orgasmen min sikkert 1-2 minutter før det rant ut. (Ekstremt DEILIG, men ikke normalt ) Sæden så helt normal ut. Men så er det jo det med ballesteinen da. Kan jeg være steril siden jeg har vondt i pungen (høyre side)? Jeg har aldri hatt det før 9051571[/snapback] Hva skurrer? Lenke til kommentar
V-by Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 aner ikke hva det er, men er pungen normal? Altså ikke noen ekstra klumper på den? hvis det er det, burde du nok ta deg en tur til legen. Har selv hatt vondt i pungen en liten stund, men det har gått over i løpet av et par dager. Og blir det ikke bra innen et par dager, så stikk en tur til legen Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Er vel lite trolig at man blir steril sånn uten videre... Lenke til kommentar
pwned Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Hvis du hadde orgasme i 1-2 minutter skjønner jeg ikke at en bagatell som litt småvondt ellers skal ha noe å si... enjoy it! Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Om du er beskymret så prøv å gi legen en telefon. Du kan jo ringe til et sykehus 100 mil unna deg... Kan være ballespreng du har hatt da, det er ikke godt... Lenke til kommentar
Populært innlegg Anterialis Skrevet 11. juli 2007 Populært innlegg Del Skrevet 11. juli 2007 Litt morsomt det du skriver "Vondt i pungen, onanere for å sjekke hva som er galt" Som om det var eneste naturlige ting i hele verden å gjøre for å sjekke problemet, hehe 12 Lenke til kommentar
V-by Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Litt morsomt det du skriver "Vondt i pungen, onanere for å sjekke hva som er galt" Som om det var eneste naturlige ting i hele verden å gjøre for å sjekke problemet, hehe 9056641[/snapback] Man må jo seff sjekke om utstyret fungerer som det skal Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Kan det ha vært voksesmerter? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Er den rød? Er den hoven? Gjør det vondt? Svarer du ja på mer enn to av disse; Ta deg en tur til legen og sleng balla på bordet. Men! Må bitche litt. Dette er ikke forumet for deg med problemer med kjønnsorganet ditt. Det har vi Helse-forumet til. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Kan det ha vært voksesmerter? 9071103[/snapback] I balla? :!: De vokser ikke akkurat så spes mye.... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Kan det ha vært voksesmerter? 9071103[/snapback] I balla? :!: De vokser ikke akkurat så spes mye.... 9073011[/snapback] Jo, det gjør de. Testiklene dine vokser i puberteten, akkurat som resten av kroppen.. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 I balla? :!: De vokser ikke akkurat så spes mye.... 9073011[/snapback] Hadde du like store baller når du ble født som du har nå? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Kan det ha vært voksesmerter? 9071103[/snapback] I balla? :!: De vokser ikke akkurat så spes mye.... 9073011[/snapback] Jo, det gjør de. Testiklene dine vokser i puberteten, akkurat som resten av kroppen.. 9073036[/snapback] Jo, men skulle ikke tro de vokste så mye at man fikk smerter. Man vokser jo generelt mye i puperteten, men balla vokser vel ikke tilsvarende? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 (endret) Jo, men skulle ikke tro de vokste så mye at man fikk smerter. Man vokser jo generelt mye i puperteten, men balla vokser vel ikke tilsvarende? 9073045[/snapback] Man kan få voksesmerter av ganske lite, og jeg kan egentlig godt tenke meg at man lett kunne få voksesmerter i testiklene/pungen, da dette er noe som faktisk vokser skremmende fort. EDIT: Testiklene begynner å vokse først, fulgt av penis omtrent et år etterpå. Så med mindre han nettopp har entret puberteten vokser de ikke så fort. Endret 14. juli 2007 av Eplefe Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Ok, jeg gir meg. Lenge leve voksesmerter i balla 1 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Ok, jeg gir meg. Lenge leve voksesmerter i balla 9073071[/snapback] Jeg rettet på innlegget mitt. Er han eldre enn 13 tviler jeg på at det er voksesmerter. Lenke til kommentar
roflkake Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Serriøst hadd det der før jeg og....og det gjorde noe inn in helvettes vondt når jeg tok på den ene ballesteinen.....men det går over....gikk over for meg i hvertfall....sannsyunlig gjør det for deg og....relax! Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Hei jeg har vondt i høyreballestein og bare den. Og som regel etter helga (haha) og jeg tar bare smertestillene også hjelper det. Var og sjekket meg hos legen men han regna med det var klamydia og fikk svar på at det ikke var det alikevell så går det 2-3 uker og hu ene jenta ringer og forteller at den gangen vi hadde sex så har du fått klamydia .altså legene tok feil på testen men hvorfor jeg har Vondt kan det hende at jeg har hatt køamydia over lengere tid ? Fint med svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg