Comprade Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 (endret) Siden det er såpass stort, så er det nok bare i cutscenene. Tenk hvor mye penger, tid og plass det ville tatt om alt skulle hatt tale EDIT: leifer Endret 11. juli 2007 av Comprade Lenke til kommentar
Kaeso Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Det er sant, hehe. Litt overdreven ønsketenking fra mi side. Liker veldig godt utviklinga til 360 med litt andre type spill. Eg har iallefall ikkje spilt noke lignande på 360 før, og det her sammen med Banjo og Crash kan jo bli virkelig bra! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Dæven, må si jeg fikk litt sansen for det her. Musikken var f*en meg rå, minte meg på hvorfor jeg savnet uematsu i FFXII! Kampsystemet virket bra, litt mer komplisert enn jeg er vant til, men det går seg nok til ja.. Det eneste som var kjedelig var at spillet krasjet under bossfighten . Bare hang seg sånn helt uten videre, måtte restarte xboxen min gitt. Noen andre som har opplevd det? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Syns og spillet var veldig gøy Tror nok dette blir ett kjøp ja! synn det klikket for deg :/ har ikkje opplevd det her. Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Sikkert derfor demoen ble trukket tilbake Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Nei, for jeg lasta den ned etter den kom opp igjen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Noen andre her som kan si med sikkerhet at Iron Maiden spillt i bakgrunnen under bossfights? Eg er sikker, men det virker som det bare er eg som har hørt dette? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Hahaha, nei det var definitivt ikke Iron Maiden. Med mindre de har laget en ny sang for blue dragon . Lenke til kommentar
Hei8787 Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Lasta den ned i stad. Men venter litt med å prøve den, det er jo tross alt Blue Dragon Håper demoen innfrir da.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Hahaha, nei det var definitivt ikke Iron Maiden. Med mindre de har laget en ny sang for blue dragon . 9055351[/snapback] Er du sikker? Tenker på den robot kødden med no ini hellvettes med maskingevær rundt seg. Eg er sikker på at vokalen ikkje var til å ta feil av Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 (endret) Neida. fått hørt mer på han nå. Vokalisten forsøker å ligne på Bruce Dickinson, men han får det ikke helt til. Er alt for cheesy musikk til å være Maiden uansett. Men tøff bossfightsang var det . EDIT: Noen som har klart å ta Mene? Jeg fant ut at det ikke var mulig å vinne..tror jeg . Endret 11. juli 2007 av Alastor Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Fikk tatt litt over 10k hp på Nene, men så gikk tida ut :/ Likte spillet veldig godt, men "english dub makes my ears bleed" >_< Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Hvordan gjorde du det? Alt jeg slo med bomma eller traff for 1hp. Synes dubbingen var god nok jeg. Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Okey, går ut i fra at det er Nene man møter i 3F av Nene's Dungeon (den første banen), har ikke rukket å spille den andre, så vet ikke noe om den. Men jeg brukte Shus og Zolas "Corporeal"-angrep, Shu sitt traff for ca. 5k mens Zolas traff for 4,5k. Så fikk tatt litt over 10k totalt med de andre angrepene jeg fikk inn på han... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Ah, så corporeal funker altså. Greit. Da får vi prøve igjen en annen gang . Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Corporeal var heilt sinnsykt Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Hva er det jeg har gått glipp av nå? Lenke til kommentar
MathHouse Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 OT: Kadaju hva er det snakket om homser og lesber i signaturen din? Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 @Mathias666: Sendte deg en pm om det, bare så vi ikke går helt ot. On-topic: Corporeals var helt sinnsykt kule ja, man merker i hvert fall at det er Sakaguchi som står bak Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Hvor er NCAA demoen? :| Jeg finner den ikke, den skulle vist vært ute Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå