Gå til innhold

Hvor i all verden er Blue Dragon?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dæven, må si jeg fikk litt sansen for det her. Musikken var f*en meg rå, minte meg på hvorfor jeg savnet uematsu i FFXII!

 

Kampsystemet virket bra, litt mer komplisert enn jeg er vant til, men det går seg nok til ja..

 

Det eneste som var kjedelig var at spillet krasjet under bossfighten :(. Bare hang seg sånn helt uten videre, måtte restarte xboxen min gitt.

 

Noen andre som har opplevd det?

Lenke til kommentar
Hahaha, nei det var definitivt ikke Iron Maiden. Med mindre de har laget en ny sang for blue dragon :p.

9055351[/snapback]

 

Er du sikker? Tenker på den robot kødden med no ini hellvettes med maskingevær rundt seg. Eg er sikker på at vokalen ikkje var til å ta feil av :p

Lenke til kommentar

Neida. fått hørt mer på han nå. Vokalisten forsøker å ligne på Bruce Dickinson, men han får det ikke helt til. Er alt for cheesy musikk til å være Maiden uansett. Men tøff bossfightsang var det :).

 

EDIT: Noen som har klart å ta Mene? Jeg fant ut at det ikke var mulig å vinne..tror jeg :p.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Okey, går ut i fra at det er Nene man møter i 3F av Nene's Dungeon (den første banen), har ikke rukket å spille den andre, så vet ikke noe om den. Men jeg brukte Shus og Zolas "Corporeal"-angrep, Shu sitt traff for ca. 5k mens Zolas traff for 4,5k. Så fikk tatt litt over 10k totalt med de andre angrepene jeg fikk inn på han...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...