binko Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2007 Grilling høres jo koselig ut, men da er det jo forutsatt at været er fint. Litt teit å "legge" opp til det, også regner det... Veldig skiftende vær her nå, innimellom sol®n, men det er meldt bedre... Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Jeg har hytte på Ringshaug. Flott plass det. Syns dere ikke utelivet er bra i Tønsberg? Sjekk Larvik. Der er det ILLE i forhold! Kommer det ikke en Simpsons film på kino snart, da? Den hadde vært noe å sett. Lenke til kommentar
binko Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2007 Ja, da var det søndag. Skal man begynne å skrive opp hvem som kommer..? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Er vel på tide... men kommet noe nærmere på stedet? (ser ikke ut som det blir noe bakst hos mushi ) Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 At dere ikke tar en tur til Slottsfjell Festivalen til helga.. Er meldt fint vær også.. Koster penger da, men er verdt det.. Ellers kan dere jo jobbe frivillig for billetten Lenke til kommentar
binko Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2007 Ja det var faktisk smart, thesinner. DET må man vurdere. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 At dere ikke tar en tur til Slottsfjell Festivalen til helga.. Er meldt fint vær også.. Koster penger da, men er verdt det.. Ellers kan dere jo jobbe frivillig for billetten 9080104[/snapback] Oioioi, clever boi =) Joiner du forumtreff eller? Lenke til kommentar
binko Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 Yep, det her gikk jo i glemmeboka... Jaja. Kan vel egentlig stenges denne tråden..? Binko. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Yep, det her gikk jo i glemmeboka... Jaja. Kan vel egentlig stenges denne tråden..? Binko. 9203571[/snapback] Hvorfor ikke få opp møtet? Jeg er med! Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 (endret) Jeg er nok med, men må nesten vite dato Endret 13. august 2007 av karl-wilhelm Lenke til kommentar
binko Skrevet 13. august 2007 Forfatter Del Skrevet 13. august 2007 (endret) Jo, ja.. Men tanken var jo at det skulle gjøres en uke ("alle" skulle visst til Tønsberg da) men så glemte man det eller noe sånt noe... Møtte mrbjoern på fredag da. Koselig kar, vi tok bilder av slottsfjellet, og sikkert et par av at jeg fanet ballongen min. Gule ballongen<3 EDIT: Men jøss, vil man fortsatt er det jo bare å planlegge her! Endret 13. august 2007 av Binko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå