binko Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 (endret) Ja, tjo sann! Var en del snakk om det her i SO, men vi fikk bank av Aalton og ble fortalt og lage en egen tråd. SE AALTON! JEG LAGER TRÅD OM DET! Tønsberg ligger HER! Såh. Da må vi finne ut; • Hvem som kommer • Når skal det være • Hvor skal det være • Hva skal vi gjøre (Skal man gjøre noe "sånt" er det jo 18-årsaldersgrense, så anbefaler at vi ikke gjør det. Drikking osv. Er det ønskelig kan man jo tross alt bare SENDE hjem de yngre, så kan bare ha det så godt mens de "voksne" koser seg, eller hva? For sikkerhets skyld skal det nevnes at jeg er 15 år.) • Finne flere punkter. mvh. Binko. Da tar vi utgangspunkt i mrbjoern (jajaJA jeg skjønner at dere vil drikke! ), og det er ikke noe "formelt" greier at vi skal ut etterpå, men de som vil kan jo selvfølgelig få lov til det, ETTER treffet. DE SOM KOMMER: Mushi Endret 15. juli 2007 av Binko Lenke til kommentar
Chao Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Jeg skal til tønsberg fra mandag til fredag ^^ Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Jeg er ikke kjent i Tønsberg, så jeg vet ikke Men i og med at det ikke er så langt fra Arendal, så kan e kjøre opp Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 *Ser på kalender* Foreslår et forumtreff mellom 23.7 og 28.7 jeg, for da er jeg i nærheten 18. års grense greier, det kan vel de som vil, ta når selve "treffet" er over? Hvor og evt hva vi skal gjøre, noen som bor i nærheten, som har noen tips? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 (endret) Bor i Tønsberg. Blir med uansett. EDIT: er ingenting å finne på i tbg. Er fylla eller kino. Kanskje sightseeing eller bowling? Endret 11. juli 2007 av mushi Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Bor i Tønsberg. Blir med uansett. EDIT: er ingenting å finne på i tbg. Er fylla eller kino. Kanskje sightseeing eller bowling? 9051457[/snapback] Jeg blir med på nesten hva som helst Bowling hørtes jo gøy ut Lenke til kommentar
binko Skrevet 11. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2007 (endret) Keep'em coming, jeg skriver opp gode forslag i førstepost! Eller så kan jeg komme opp med noen (litt hjelp, plis) gode forslag, også spørre om man kunne lage en poll om det...? Endret 11. juli 2007 av Binko Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Jeg kan sikkert være med, tar meg 15 min. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Bor i Tønsberg. Blir med uansett. EDIT: er ingenting å finne på i tbg. Er fylla eller kino. Kanskje sightseeing eller bowling? 9051457[/snapback] Bowling PWNS! jeg stemmer for bowling vis jeg skal være med ^^ Lenke til kommentar
mushi Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Noe jeg glemte å si er at det er 20¨års grense på byen i tønsberg. Er ett utested som har atten, men der vil du ikke være. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 (endret) Noe jeg glemte å si er at det er 20¨års grense på byen i tønsberg. Er ett utested som har atten, men der vil du ikke være. 9051985[/snapback] Cruise har jeg aldri vært. Dra til Sandefjord om det er så ille da vel. Endret 11. juli 2007 av DemoniZer Lenke til kommentar
applemania Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Noe jeg glemte å si er at det er 20¨års grense på byen i tønsberg. Er ett utested som har atten, men der vil du ikke være. 9051985[/snapback] Seriøst? Stakkars folk i Tønsberg som ikke har fake legg... Lenke til kommentar
mushi Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Seriøst? Stakkars folk i Tønsberg som ikke har fake legg... 9053104[/snapback] ^^ Er ikke værre enn å ikke dra på byen før man er tyve da Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Heller Tønsberg enn Oslo.. Kunne hatt treff hos meg, grillet og slikt.. men ser ikke ut til at jeg fikk leiligheten.. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Dette hørtes jo koslig ut da... får se nærmere om det passer. Siden det er 20 år på byen foreslår jeg møte hjemme hos Mushi med hjemmebakte boller eller noe slikt. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Jeg skal til Tjøme imorra og skal være der helt søndag / mandag, kanskje jeg for lov å ta bussen inn til Tønsberg, isåfal så er jeg med Lenke til kommentar
mushi Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 (endret) Dette hørtes jo koslig ut da... får se nærmere om det passer. Siden det er 20 år på byen foreslår jeg møte hjemme hos Mushi med hjemmebakte boller eller noe slikt. 9054704[/snapback] Haha. Er god på boller og kake ja ^^ EDIT: men steikovnen er ødelagt, så da må noen kjøpe en ny til meg først. Endret 11. juli 2007 av mushi Lenke til kommentar
binko Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2007 Ja, man burde vel kanskje finne ut hvem som skal være med osv., snart er uka her... Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Noe jeg glemte å si er at det er 20¨års grense på byen i tønsberg. Er ett utested som har atten, men der vil du ikke være. 9051985[/snapback] HAHA, jeg ler meg skakk jeg har ikke mye til overs for utelivet i Tbg, spør du meg suger det ganske greit. Bowling på Vallø, eller kanskje i Tønsberg siden der treffet skal være, hadde vel passet. Bor på Husøy, ca 10 mins unna Tbg, men jeg bor i Tønsberg kommune da. Grillings slår heller aldri feil, hva med Ringshaug? Kanskje jeg joiner =) Er 20 forresten. Kan være kjekt hvis alle nevner hvor gamle de er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå