-ɐMoԀ- Skrevet 30. desember 2001 Del Skrevet 30. desember 2001 Er det noen der ute som kan fortelle meg hvordan type og Modell dette Tv-Kort dette er: http://www.clasohlson.no/shop/store/main.a...tedWAG=639#q639 Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 30. desember 2001 Del Skrevet 30. desember 2001 Prolink Pixelview station Play TV pak heter hvert fall storebroren. Webcam og radio følger med i den pakka. Ellers er det ingen forskjell. Ikke kjøp det! Lenke til kommentar
Danny Skrevet 30. desember 2001 Del Skrevet 30. desember 2001 man burde aldri kjøpe hardware på clasern de suger som regel. kjenner en som kjøpte brenner der inni pakken var det en treigere brenner en den som er reklamert på pakken, Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 30. desember 2001 Del Skrevet 30. desember 2001 Jeg hadde storebroren til det nevnte kort, og jeg hadde et flust av priblemer. Det hende jeg fikk fiksa et, men da hadde jeg som oftest to igjen. Det største problemet var nok drivere... Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 30. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2001 Takker for kjappe svar, Men er er også ute etter andre kort med ett av disse: Bt848A, Bt849(A), Bt878(A) or Bt879(A) chipene på kortet, grunnen til det er at ehhhh er ikke helt sikker på om jeg skal si det her på forumet men ehhhh, så jeg kan se alle kanalene som kabelnettet tilbyr, med ett viss progr, og da må tvkortet ha et av de schipene. Noen som har noe annet forslag til kort med det på? :smile: Lenke til kommentar
ALeithe Skrevet 30. desember 2001 Del Skrevet 30. desember 2001 Ati All-In-One er ett greit kort, og det virker mye bedre enn clas ohlson kortet, da det er MYE mindre kravstort på uhf-signalet, har erfart begge! Lenke til kommentar
joker Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 Men ATI kortet fungerer ikke med de programmende da :wink: pinnacle pctv (tror det er det det heter) fungerer med de fleste programer. har hatt et sånn i 2 år og ikke noe problemer kan anbefales Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 Er det noen som kan maile meg info om slike programmer og hvilker kort de virker med?? Telcontar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå