Fear the Scare Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 hei, hvordan funker det vis jeg sender en pakke til en venn med ting og tang i, skriver jegg på en lapp hva som er inne i den. eller åpener "Posten" den for å skjekke hva som er inne? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 spørs vel litt hva du skal sende, men du får i det minste kjøpt sånn brev med bobleplast inni. Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 11. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2007 hmm... hva er målet på dem? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Pakker som sendes med fly blir ihvertfall scannet. På Værnes har de en stor scanner som sjekker for farlig stuff i pakkene. Lenke til kommentar
TQfflus Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Det lukter svidd her en som vil sende "ting og tang" ubermerket pluss at han har Osama som bilde... Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 11. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2007 jaja, som jeg selv sier til meg selv; Bush leser; fra din gode venn osman bin laban innhold, en tids bombe..sendes så fort som mulig til neste katastrofe som blir 8-8-08 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå