Gå til innhold

Eksteriør: Silo og Bru


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det første bildet gir meg assosiasjoner til New Jersey eller andre mer perifere deler av NY, og skaper en litt skummel storbystemning. Store sorte partier pleier jeg å like, men det ble kanskje i overkant bunntungt her. Det er i og for seg ditt valg, så det er nok for å understreke stemningen du forsøker å formidle. Likevel blir det litt vel tungt, selv for en fotografiet "mørke fyrste" som meg.

Problemet med mørket er egentlig mer fremtredende på bildet av siloen. Der det første bildet har en misjon med sitt mørke, virker det litt malplassert på siloen. Litt lysere eksponering på selve siloen ville også ha fått vignetteringen til å stå mer frem.

Jeg liker måten du tenker på, men synes som sagt at du overdriver en liten smule.

Lenke til kommentar

Kan hende det er litt vel mørkt på siloen, en liten del av grunnen til at jeg valgte å gjøre det mørkt er dog pga det er ett side bygg på siloen som måtte vekk. Er nesten så dette er the lesser of two evils. Men mener det går bedre sammen med det andre bildet med så mye mørkt, og tenkte det passet ganske greit siden de er i fra samme serie.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...