The Hoff Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Har blitt sykemeldt fra sommerjobben ut uka, og lurer på om jeg har krav på lønn selvom jeg ikke er på jobb. Jeg ser ingen punkter som omhandler sykdom i kontrakten min. Takker for svar! Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Hadde du hatt fast jobb med faste arbeidstider hadde du fått lønn, men usikker på det med sommerjobb. TVILER på at du får noe lønn ettersom det bare er sommerjobb Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 11. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2007 Hadde du hatt fast jobb med faste arbeidstider hadde du fått lønn, men usikker på det med sommerjobb. TVILER på at du får noe lønn ettersom det bare er sommerjobb 9053164[/snapback] Det er det jeg tenker også, men det står ikke noe om det i kontrakten - henviser bare til enkelte tariffbestemmelser. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Det er det jeg tenker også, men det står ikke noe om det i kontrakten - henviser bare til enkelte tariffbestemmelser. 9054843[/snapback] Da er vel sjakktrekket å undersøke disse bestemmelsene? Forøvrig er en sommerjobb som en helt vanlig jobb, bare av kortere varighet. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Lite sidespørsmål, hvor finner man den enkeltes tariffbestemmelser? Skal det stå i kontrakten hvilken tariffbestemmelser man har? Hvis det ikke står, har man noen da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå