Gå til innhold

Kingston sd vs sandisk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kingston er en av verdens største produsenter av minne, og leverer varer i god kvalitet og med bra garanti. Har alltid brukt Kingston brikker til både pc, kamra og mobil og aldri hatt problemer med minne fra dem. Har også blitt anbefalt Kingston framfor Sandisk i flere forretninger og webshopper.

Lenke til kommentar
Kingston er en av verdens største produsenter av minne, og leverer varer i god kvalitet og med bra garanti. Har alltid brukt Kingston brikker til både pc, kamra og mobil og aldri hatt problemer med minne fra dem. Har også blitt anbefalt Kingston framfor Sandisk i flere forretninger og webshopper.

9055336[/snapback]

Ja, man vil jo helst selge det man selv har i butikken :) Vi selger både Sandisk og Kingston der jeg jobber, men har gått nesten helt over til kun Sandisk som hovedmerke da det er det merket det er minst reklamasjoner på.

Sandisk og Lexar viser seg å være dønn stabile kort. At du ikke har hatt problemer med Kingston, betyr ikke at de er best. Men at de er gode, er det ikke tvil om. Jeg vet bare ut fra erfaring fra kunder, her på forumet og andre steder, at Sandisk og Lexar er regnet som de mest stabile minnekortene. Kingston kommer nok i beste fall på en tredjeplass, bak Sandisk og Lexar.

Forøvrig er ikke argumentet med at de er en av verdens største produsenter av minne et spesielt godt argument. Twinmos er også meget store på minne, men minnekortene deres er av meget tvilsom kvalitet. Sandisk er vel verdens største produsent av flash-minne. Og Ram-minne, og flash-minne er to vidt forskjellige ting.

Endret av Afseth
Lenke til kommentar
Afseth:

Er det en følelse dere har at det er mindre reklamasjon på Sandisk eller har du tall på det? Bare nysgjerrig. Har alltid hatt Sandisk og har aldri hatt problemer med dem heller.

9067364[/snapback]

Har ingen konkrete tall. Det kommer av egne erfaringer, og andres historier og erfaringer at jeg anbefaler Sandisk.

Selv om vi aldri har solgt f.eks Twinmos der jeg jobber, ser vi langt flere Twinmos kort med feil enn Sandisk (kunder som ber oss om hjelp til å redde bildene fra et krasjet kort... noen ganger går det bra). Det er ytterst sjelden at noen har problemer med Sandisk, men de fleste andre merker ser vi minst like ofte, tross av at vi primært selger Sandisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...