Happytreeangi Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Hei! Ville bare si YES!! Kom inn på linja media og kommunikasjon i troms :!: Gleder meg sinnsykt, skal lage kortfilmer og avis repportasjer og alt mulig! Får tilogmed en bærbar pc av skolen for en billig penge! Dette blir en bra sommer og et godt skoleår! :!: Lenke til kommentar
Dryzz Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Gratulerer! Angående pcn, tror det er slik at all skolegang skal bli mere internettbasert, så alle skoler inngår en form for avtale med en pc leverandør om å gi ut pcer til en billig penge til elevene Så du er ikke den eneste der Lenke til kommentar
foorex Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) Gratulerer! Det dumme er vel at de fleste skoler går for Pc, hvorfor ikke Mac som egner ser mye bedre til dette. Endret 12. juli 2007 av FooReXZ Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Gled deg! Har gått mitt første år på Medier og kommunikasjon og hadde det utrolig gøy og lærerikt! Beste året jeg noengang har hatt. Gleder meg til ferien er slutt, nesten. Og det er sykt til å være meg. Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) Yay! Jeg kom inn på Medier og Kommunikasjon på Levanger! Gleder meg til ferien er over! Endret 13. juli 2007 av Petoah Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Gratulere til alle som har kommet inn på ønsket linje. Lenke til kommentar
Happytreeangi Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2007 Ja jeg har også hørt at pcene ikke er noe å skryte over med tanke på at det er media linja, der film redigering har mye å si Jeg har også lest at alle må ha vista på pcene, det blir ikke noe gøy Lenke til kommentar
Kakemonstre Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Ja jeg har også hørt at pcene ikke er noe å skryte over med tanke på at det er media linja, der film redigering har mye å si Jeg har også lest at alle må ha vista på pcene, det blir ikke noe gøy 9081369[/snapback] Er gode maskiner som blir delt ut til høsten ,2 GB RAM og en AMD Turion64 X2 TL-56 prosessor kan lese mer her: Min Blogg Hjemmeside for elev pc ordninga i troms at det er vista på maskinen må du nok bare leve med (er ikke så ille som folk skal ha det til) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå