Hakkebakk Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Hei! Jeg har en bærebar data jeg gjerne ønsker å koble til TVen min. Kan noen hjelpe meg med hvilken kabel jeg skal bruke? Bærebaren har: VGA og USB. TVen har: HDMI, SCART og S-video. Det trenger ikke å være verdens beste bildekvalitet, det skal kun brukes til film og bildevisning. Svar mottaes med stor takk Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Tror du får en vga til s-video på clas ohlson... ikke prøvd den... Lenke til kommentar
hov55 Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 kjøpte en kabel fra clas vga -> hdmi funker fett det eneste er at du må plugge inn en separat ledning for lyd Lenke til kommentar
Hakkebakk Skrevet 11. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2007 Ok, takk forsvar Jeg viste fra før at s-video ikke kan overføre lyd, men det går fint siden maksinen er bærebar, da kan jeg bare plugge høgtalerene i dataen istede for i TVen Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 kjøpte en kabel fra clas vga -> hdmi funker fett det eneste er at du må plugge inn en separat ledning for lyd 9051072[/snapback] Såpass! Det er jo ganske greie saker! Lenke til kommentar
Hakkebakk Skrevet 11. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2007 (endret) Kan ikke finne den kabelen dere snakker om på www.clasohlson.no Kan dere gi meg en link? Edit: prøv å finn VGA -> s-video Endret 11. juli 2007 av IceSpirit Lenke til kommentar
Hakkebakk Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2007 Ingen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå