Anders Moen Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Enig med oblivion_-__ Selv om det er dritkult, så syns jeg en til 20,- på europris funker fett. (Den lyste faktisk nesten 50 M bort i fullt sollys når batteriene var helt fulle) Lenke til kommentar
kimerik Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2007 Enig med oblivion_-__Selv om det er dritkult, så syns jeg en til 20,- på europris funker fett. (Den lyste faktisk nesten 50 M bort i fullt sollys når batteriene var helt fulle) 9090401[/snapback] Grønn laser for 20 spenn? Gimme! ;P Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Nei, ikke grønn. Det er rød. Hva er det som er så spesielt med de grønne egentlig? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Nei, ikke grønn. Det er rød. Hva er det som er så spesielt med de grønne egentlig? 9092287[/snapback] Grønn skal vises bedre når lyset har lavere styrke? Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Så en video på internet hvor du bare kan ta en laser fra en 16x (eller mer) DVD-brenner, får den ut, setter den inn i et lommelaser-hus som går inn i et maglite-hus. Den er faktisk sterk nok til å sprenge ballonger og tenne fyrstikker, og koster en god del mindre enn 2900...Gammel DVD-brenner, gammel maglite, gammel laserpeker, par batterier, litt arbeid...gratis, tror jeg...http://youtube.com/watch?v=0sH0muQnKWQ&mode=related&search= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå