DjimmYhoffA Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Hei, jeg har får ikke så lenge siden kjøpt meg en hp pc. og hver halv time så popper dert opp en informasjons vindu fra hp som jeg gjerne ikke vil skal gjøre!kan noen hjelpe mej plz ? har vista Lenke til kommentar
1915 Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 post spm ditt HER enklere å få svar da siden det går under 'virus' Lenke til kommentar
riroil Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Kan du fortelle hva det står i pop-up vinduet. Det er ikke sikkert det er virus. Kan være en registrering e.l. Lenke til kommentar
magneman Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 (endret) Det er ikke virus. Det er noen andre som har hatt samme problem der jeg leste på et annet forum. Dette er sikkert popupen du får: 3 tips ble gitt: 1:Avinstaller HP programmet. Eller: 2:Quoted fra det forumet jeg snakker om: Har hørt om problemer med Vista og irriterende påminnelser som ikke går vekk selv om du sier at de skal det. Husker også løsningen heldigvis Greia er at pga sikringsløsningen i Vista, så lar ikke programmer deg skrive til registeret hvis du ikke kjører programmet som som administrator. Har du slått av User Account Control? Control Panel (Kontrollpanel) - > User Accounts (Brukerkontoer) - > Turn User Account control on or off Hvis du slår av dette, så bør Windows la programmet som påminner deg skrive til registeret at du ikke skal minnes på dette flere ganger. Håper dette funker. Kan jo hende det er noe annet også Eller: 3: Kjør "msconfig.exe" og skru av alle tjenester og fjern ting i oppstarten som heter noe med "HP" Kilde: http://www.battlefield.no/forum/index.php?showtopic=91116 Endret 11. juli 2007 av magneman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå