zandzpider Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 når jeg går gjennom setup så står det at den ikke støtter database serveren jeg valgte men det skal den gjøre. noen som har gjort dette før? plz hjelp Lenke til kommentar
bsd Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 heisann.. mulig du kan ta et screenshot eller.no ? hvilken database er dette og hvilket os står den på ? har du satt opp PhpNuke før ? Lenke til kommentar
bsd Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 sry feil post =) men har satt opp phpbb2 før og hjelper gjerne =) prøv og forklar meg problemet =O) Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 10. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2003 jeg har gjort alt riktig i følge phpbb forklaringa og når jeg skal installe så setter jeg opp at jeg har ms SQL 2000 og hva databasen heter og alt det der men når jeg trykker install så sier den at den ikke støtter forumet. jeg har til og med kjørt script filene i sql og oppretta tablene og alt det der men den sier fortsatt at den ikke støtter databasen min. jeg kjører win2k server MS SQL 2000 (sp2) nyeste php og IIS hjelper det? har sitti en GOOOD stund nå uten at det funker. Lenke til kommentar
bsd Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 hmm ligger databasen din på din egen maskin ? hvis ikke.. har du skrevet inn riktig host/passord til databasen ?=) Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 11. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2003 ja jeg har prøvd mange ganger. jeg har skrevet inn riktig host og passordbruker navn. hvis jeg ikke gjør no drastiskt feil. jeg har følgt alt etter sånn det skal gjøres men jeg kommer bare ikke lengere ja egen maskin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå