christopherH Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Er det noen som vet om forhandlere eller steder som har igjen D50/D50 kit til en fornuftig pris? Selv om det er en utgått modell nå, så må det vel være noen som ikke har rukket å bli kvitt alle eskene CH Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Jeg var på samme utkikk som deg. Jeg fant èn butikk som hadde den inne, men etter neste dag var den ikke tilgjengelig lengre. Dette var apples nettbutikk. Jeg fortsatte å lete og lete, men fant ingen nettbutikker som hadde denne til en fornuftig pris. Jeg har D50 nå, men deg kjøpte jeg brukt. Selv om det nesten ikke var brukt, var tatt 200 bilder med det eller noe.. Men du kan jo se om du finner noen på bruktmarkeder rundt omkring. Selv fant jeg mitt på foto.no Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 det ligget ett D50 ute til HBO 3500kr på foto.no Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 selges i butikk på noen OBS elektro butikker. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Har ett jeg skal til å selge nå. Du kan jo sende meg en private message. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå