The Stig Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Så HD-traileren i går (På HD-TV selvsagt), må si jeg er ikke så imponert over hva jeg så av det grafiske - faktisk trekker jeg det så langt som å si at MGS3 så nesten like bra ut. Dette trorjeg skyldes at Konami (i likhet med God of War, Sony America ) setter fokuset mer på det kunstneriske, framfor kun å pøse på med effekter. Dette er egentlig ikke negativt slik jeg ser det, sluttproduktet er jo uansett fantastisk. Det kan jeg ikke tro. Hvilken oppløsning blir MGS3 spilt i, 720x576 eller 576x480? 1280x720 er igjen større enn disse to, og MGS4 vil trolig også kunne spilles i 1920x1080, altså 1080p (full HD). 9060554[/snapback] Står på hva jeg sier jeg - det sier seg selv at grafikken blir bedre, uansett hvordan man vender å vrir på det, høyere oppløsning er alltid bedre. Jeg tenkte mer på bruk av effekter som HDR, bloom, HD-AA ol. Dette er alle effekter jeg ikke så/så lite av. Men dette gjør altså ikke noe i mine øyne, da fokuset på detaljer og nivået på "det kunstneriske" er såpass høyt at det kompenserer. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) Tror Hideo Kojima sa att han skulle vise spillet på Tokyo Game Show, da får me se ekte gameplay Endret 12. juli 2007 av Toman85 Lenke til kommentar
Döden Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2007 Nei. Det er feil. Spillet skal vises frem allerede neste uke. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Stemmer det, Hideo selv skal spille en spillbar demo neste uke i Tokyo i forbindelse med 20-års jubileumet (skrivefeil). Lenke til kommentar
WinFS Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Metal Gear Solid 4 kom i år.. se her: http://www.playx.no/index.php?SCREEN=item&item=15992 Lenke til kommentar
Döden Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2007 Metal Gear Solid 4 kom i år.. se her: http://www.playx.no/index.php?SCREEN=item&item=15992 9066986[/snapback] 1) Det kommer i såfall 2) E3-traileren sier tidlig 2008 Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Og Konami sa også tidlig 08 på pressekonferansen - vær så snill og ikke skriv innlegg helt uten å ha en formening om hva du skriver. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Playx.no - en av de mindre seriøse i bransjen, har en forventet dato som betyr "vi gjetter". Null og niks er offisiellt ennå. Lenke til kommentar
WinFS Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 se her: http://www.playx.no/index.php?SCREEN=item&item=15992 9066986[/snapback] gamezone.no er det samme med Playx.no om at Metal Gear Solid 4 kom i år Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Akk, føler at det svir litt i roten av hjertet nå ... Man kan ikke stole på nettbutikker sine datoer, da disse er satt ene og alene for å selge forhåndssalg - det er ingen av de mer seriøse i bransjen som gjør dette, fordi de vet at dette blir gjennomskuet av de som gidder å sjekke opp faktisk dato, fra for eks; Konamis pressekonferanse som ble avholdt nylig. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Hva har NETTBUTIKKER å si når PRODUSENTEN sier 2008? De er late, og har ikke oppdatert releasedatoen sin. Dårlige nettbutikker mao. Lenke til kommentar
zaico Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 (endret) Jeg forventet sinnsyk grafikk, men dette var ikke i nærheten Gears Of Wars! Skuffet over grafikken, men gleder meg noe sinnsykt likevell Endret 15. juli 2007 av zaico Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Jeg er uenig, og mener dette ser klart bedre ut enn gears . Nå har vi jo fått sett relativt "rene" scener, vær og vind og slikt er ikke tatt med ennå, mgs-teamet er råe på slikt. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Enig med Alastor. Hideo Kojima, som dere sikkert vet, har også satset større grad på små detaljer denne gangen. Alt fra øyenbryn og hår som flagrer (ikke en bunt som beveger seg, men enkelte hårstrå som flagrer sammen) til fingertupp og ansiktsutrykk. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Kremt, joda - greit det. Men da har de enda mye å gjøre, om det var noe jeg la spesielt merke til i trailerne var det håret til Meryl, så ut som det var støpt i betong, selv ikke når hun ramlet i bakken bevegde seg. Men joda, tror nok det stemmer veldig godt at de satser mer på detaljer en effekter (dette har jeg forsåvidt skrevet tidligere i tråden). Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Så traileren på nytt, ja, det er litt lattis med håret til Meryl. Når hun vrikka på hodet mens hun lå på bakken, så gikk håret gjennom bakken. Klassisk bug, helt greit det. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Det med håret så skikkelig dust ut ja. Men regner med det er noe de får fiksa på fram til release . Lenke til kommentar
aoottis24 Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Det med håret så skikkelig dust ut ja. Men regner med det er noe de får fiksa på fram til release . 9078603[/snapback] ja får da håpe det . ikke det at grafikken betyr så jævlig mye for meg i mgs . men dem har jo fått det til på håret til Snake Og LiquedOcelot så hvorfor ikke Meryl og vamp trur det er det samme problemet med vamp også ? Lenke til kommentar
Döden Skrevet 18. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2007 Og så til noe annet: Kojima demos Metal Gear Solid 4 TOKYO--At Sony Computer Entertainment's PlayStation Premiere 2007 press conference in the massive Roppongi Hills complex today, most in attendance were expecting to see reruns of trailers shown at the E3 Media and Business Summit. So they were taken by surprise during Konami's presentation, when director Hideo Kojima gave the first-ever Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots gameplay demonstration. (...) http://www.gamespot.com/ps3/adventure/meta...&om_clk=topslot PlayStation Premiere: Metal Gear Expansion Announced A new version of Metal Gear Solid is on the way to the PSP... sorta. As part of Sony's PlayStation Premiere event today in Tokyo, Konami announced Metal Gear Solid Portable Ops +, an expansion to last year's Metal Gear Solid Portable Ops. (...) IGN Trailer THE METAL GEAR 20TH ANNIVERSARY PARTY All right everybody. Here is the end all, be all thread about Kojima Production's invite-only anniversary shindig in Tokyo next week. Time: Evening of July 24, 2007 (Tokyo Time) Place: The Ritz Carlton Tokyo The Festivities: -Formal attire -Press from around the world will be attending and covering the event -Presentation of 20th anniversary branded products, announcement of new Metal Gear Solid series content -I took a look at the guest list -- we've got some of the biggest names in the Japanese game industry attending -Really cool video letters from guests who couldn't make it to Tokyo -Live music and Hidechan talk show -First look at Metal Gear Online on PS3 -On-stage presentation of Hideo Kojima playing MGS4 -An official statement about MGS: Portable Ops+ -- hope to clarify some things about it -I'll be carrying my MP3 recorder around the event hall, getting comments from people so I can put together a nice radio program about it -Link to the KP Report radio page: http://mp.i-revo.jp/user.php/kp-ryan/?lp=1 -Our official event page: http://www.konami.jp/kojima_pro/event2007/ If I have any new info about the event (that I can reveal), I'll post them in this thread. http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=172218 Jeg hadde satt pris på litt mer kritikk fra GameSpots side, men det kommer vel lignende og mer detaljerte rapporter om hvor godt det flyter, grafikk, etc. etter 24. juli. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 (endret) Nice!! Ser frem til å høre meir fra dette her ja Endret 19. juli 2007 av Mala Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå