Mala Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Ja dette her skuffet ikkje. MGS4 ser så utrolig bra ut at eg nesten vil grine. Sony har vist meg ein line-up som er vel verdt min PS3 investering. Veldig bra konferanse også! Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 det var 1 spennende trailer Lenke til kommentar
Toreal Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Det var helt sykt,mgs ser bedre og bedre ut. Lastet den ned fra PSN og så den på PS3 Killzone 2, MGS4 og Uncharted ser helt utrolige ut. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Hva slags program bruker man for å spille av mp4? Lenke til kommentar
Döden Skrevet 11. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2007 Hva slags program bruker man for å spille av mp4? 9056878[/snapback] QuickTime eller VLC. :] Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Vlc tok den helt fint ja . Quicktime kan ta seg ei bolle! Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Ser mektig ut. Gleder meg stort. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2007 Ser mektig ut. Gleder meg stort. 9057247[/snapback] Hot damn! Liker du Metal Gear Solid, Za? http://www.joystiq.com/2007/07/11/joystiq-...ess-conference/ Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Oh, ja. Dette er blir et høydepunkt på lik linje med Inland Empire! Lenke til kommentar
Döden Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2007 Oh, ja. Dette er blir et høydepunkt på lik linje med Inland Empire! 9057285[/snapback] I never knew! Inland er forresten skaffbar på litt "lugubre" måter. ;] Hideo hadde visst ikke flere MGS4-trailere på lur, nei. Litt skuffet, selv om traileren var skamfet, den. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 I never knew! Inland er forresten skaffbar på litt "lugubre" måter. ;] 9057305[/snapback] Nah, har ventet så ufattelig lenge på denne, så takler den siste biten. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) Stikko har rett, med Foxdie viruset aldres han mye raskere. Dette fikk du jo vite flere ganger i MGS spillene. 9056705[/snapback] Jeg har da aldri sagt noe annet? Jeg sa at det var kjipern for Snake at han så så gammel ut i en alder av 42. Ikke at jeg ikke visste at foxdie viruset fører til at cellene eldres fortere. BTW, er det Naomi som står i helikopteret som skal plukke opp Ocelot? Endret 12. juli 2007 av Jorchi Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) Jeg tok feil ang det med foxdie, husker hvordan det er nå . Foxdie er IKKE det som gjør at Snake blir gammal så fort. Snake eldes raskere fordi han er en "defekt" klone av big boss. Han og liquid eldes mye raskere som følge av dette, at de er de første klonene i det prosjektet. Endret 12. juli 2007 av Alastor Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) http://zeus.dl.playstation.net/cdn/UP0101/...0087&country=us 720p. Føles litt "plastic fantastic". Ikke mye, men litt. Edit: Bilde - eksempel på kvaliteten. Hmm, HD-traileren fra IGN.com er på 307Mb. Kan du se hva oppløsningen er på den du har lastet ned? Edit: Kanskje komprimering med mp4 har gjort traileren mindre i størrelse. Endret 12. juli 2007 av Onyx Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Så HD-traileren i går (På HD-TV selvsagt), må si jeg er ikke så imponert over hva jeg så av det grafiske - faktisk trekker jeg det så langt som å si at MGS3 så nesten like bra ut. Dette trorjeg skyldes at Konami (i likhet med God of War, Sony America ) setter fokuset mer på det kunstneriske, framfor kun å pøse på med effekter. Dette er egentlig ikke negativt slik jeg ser det, sluttproduktet er jo uansett fantastisk. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Jeg tok feil ang det med foxdie, husker hvordan det er nå . Foxdie er IKKE det som gjør at Snake blir gammal så fort. Snake eldes raskere fordi han er en "defekt" klone av big boss. Han og liquid eldes mye raskere som følge av dette, at de er de første klonene i det prosjektet. 9060084[/snapback] Da bommet vi alle. Defekt klone? Er det fordi Snake kun har de dominante genene til Big Boss, og Liquid de ressisive? Så Solidus elders ikke fortere han da? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) Så HD-traileren i går (På HD-TV selvsagt), må si jeg er ikke så imponert over hva jeg så av det grafiske - faktisk trekker jeg det så langt som å si at MGS3 så nesten like bra ut. Dette trorjeg skyldes at Konami (i likhet med God of War, Sony America ) setter fokuset mer på det kunstneriske, framfor kun å pøse på med effekter. Dette er egentlig ikke negativt slik jeg ser det, sluttproduktet er jo uansett fantastisk. Det kan jeg ikke tro. Hvilken oppløsning blir MGS3 spilt i, 720x576 eller 576x480? 1280x720 er igjen større enn disse to, og MGS4 vil trolig også kunne spilles i 1920x1080, altså 1080p (full HD). Endret 12. juli 2007 av Onyx Lenke til kommentar
Toreal Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Satt å spilte snake eater i går, før jeg så MGS4 traileren fra PSN. Den ser ekstremt mye bedre ut enn snake eater. Raiden vs vamp fighten ser helt fantastisk ut i HD, så mye detaljer Lenke til kommentar
Döden Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2007 http://zeus.dl.playstation.net/cdn/UP0101/...0087&country=us 720p. Føles litt "plastic fantastic". Ikke mye, men litt. Edit: Bilde - eksempel på kvaliteten. Hmm, HD-traileren fra IGN.com er på 307Mb. Kan du se hva oppløsningen er på den du har lastet ned? Edit: Kanskje komprimering med mp4 har gjort traileren mindre i størrelse. 9060498[/snapback] Får ikke fram oppløsningen, men tror nok det har med komprimering å gjøre ja. Solidus er den "perfekte" klone - en balansert blanding mellom Liquid og Solid. Han er faktisk yngre enn sine brødre, men han ser likevel eldre ut. Du kan si at han lider av det samme som Snake, bare at i Solidus' tilfelle er det faktisk meningen at han skal se ut som en eldre herre. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Gametrailers har lagt ut en .wmv-hdtrailer. Kvaliteten er perfekt etter hva jeg kan se . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå