Gå til innhold

MGS4 - E3-trailer + gameplay-video her - 1. post

Döden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Oh, ja. Dette er blir et høydepunkt på lik linje med Inland Empire! :)

9057285[/snapback]

I never knew! Inland er forresten skaffbar på litt "lugubre" måter. ;]

Hideo hadde visst ikke flere MGS4-trailere på lur, nei. Litt skuffet, selv om traileren var skamfet, den.

Lenke til kommentar
Stikko har rett, med Foxdie viruset aldres han mye raskere. Dette fikk du jo vite flere ganger i MGS spillene.

9056705[/snapback]

Jeg har da aldri sagt noe annet? Jeg sa at det var kjipern for Snake at han så så gammel ut i en alder av 42. Ikke at jeg ikke visste at foxdie viruset fører til at cellene eldres fortere.

BTW, er det Naomi som står i helikopteret som skal plukke opp Ocelot?

Endret av Jorchi
Lenke til kommentar

Jeg tok feil ang det med foxdie, husker hvordan det er nå :). Foxdie er IKKE det som gjør at Snake blir gammal så fort.

Snake eldes raskere fordi han er en "defekt" klone av big boss. Han og liquid eldes mye raskere som følge av dette, at de er de første klonene i det prosjektet.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Så HD-traileren i går (På HD-TV selvsagt), må si jeg er ikke så imponert over hva jeg så av det grafiske - faktisk trekker jeg det så langt som å si at MGS3 så nesten like bra ut. Dette trorjeg skyldes at Konami (i likhet med God of War, Sony America ) setter fokuset mer på det kunstneriske, framfor kun å pøse på med effekter. Dette er egentlig ikke negativt slik jeg ser det, sluttproduktet er jo uansett fantastisk.

Lenke til kommentar
Jeg tok feil ang det med foxdie, husker hvordan det er nå :). Foxdie er IKKE det som gjør at Snake blir gammal så fort.

Snake eldes raskere fordi han er en "defekt" klone av big boss. Han og liquid eldes mye raskere som følge av dette, at de er de første klonene i det prosjektet.

9060084[/snapback]

Da bommet vi alle. Defekt klone? Er det fordi Snake kun har de dominante genene til Big Boss, og Liquid de ressisive? Så Solidus elders ikke fortere han da?

Lenke til kommentar
Så HD-traileren i går (På HD-TV selvsagt), må si jeg er ikke så imponert over hva jeg så av det grafiske - faktisk trekker jeg det så langt som å si at MGS3 så nesten like bra ut.  Dette trorjeg skyldes at Konami (i likhet med God of War, Sony America ) setter fokuset mer på det kunstneriske, framfor kun å pøse på med effekter.  Dette er egentlig ikke negativt slik jeg ser det, sluttproduktet er jo uansett fantastisk.

Det kan jeg ikke tro. Hvilken oppløsning blir MGS3 spilt i, 720x576 eller 576x480? 1280x720 er igjen større enn disse to, og MGS4 vil trolig også kunne spilles i 1920x1080, altså 1080p (full HD).

Endret av Onyx
Lenke til kommentar
http://zeus.dl.playstation.net/cdn/UP0101/...0087&country=us

720p. Føles litt "plastic fantastic". Ikke mye, men litt.

Edit: Bilde - eksempel på kvaliteten.

Hmm, HD-traileren fra IGN.com er på 307Mb. Kan du se hva oppløsningen er på den du har lastet ned?

Edit: Kanskje komprimering med mp4 har gjort traileren mindre i størrelse.

9060498[/snapback]

Får ikke fram oppløsningen, men tror nok det har med komprimering å gjøre ja.

Solidus er den "perfekte" klone - en balansert blanding mellom Liquid og Solid. Han er faktisk yngre enn sine brødre, men han ser likevel eldre ut. Du kan si at han lider av det samme som Snake, bare at i Solidus' tilfelle er det faktisk meningen at han skal se ut som en eldre herre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...