Gå til innhold

MGS4 - E3-trailer + gameplay-video her - 1. post

Döden

Anbefalte innlegg

Nå har jeg ikke fått sett traileren i HD-kvalitet enda, men jeg så den på pressekonferansen til Sony. Den var et av tre spill som imponerte meg VOLDSOMT, og det skal gjøres mye før dette spillet ikke havner i spillhyllen min, det er helt klart!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kort? Jeg syns den var ganske lang jeg. Ikke like lang som andre MGS-trailere, men allikevel vesentlig lengre enn normalen.

9055362[/snapback]

Mindre enn fem minutter er ikke langt i Metal Gear Solid-tradisjon. TGS-traileren fra 2006 var dog på kun litt over fem minutter.

Lenke til kommentar

BigFatty, syns det var stilig jeg, selv om det kun var for å vise fram alle animasjonene og effektene - har ingen tro på at faktisk gameplay blir i nærheten av det vi så i traileren.

Jorchi, du må nok sette deg inn i historien litt, den er tross alt veldig veldig kompleks - Snake er en klone, og aldrer derfor enormt i slutten av 30-årene i likhet med sine brødre. Snake lever på "lånt tid", og vil med 98% sannsynlighet dø i MGS4, dette har vi allerede fått se en sniktitt på i tidligere trailere.

--

Nok en edit ...

Endret av Stikko
Lenke til kommentar
Jorchi, du må nok sette deg inn i historien litt, den er tross alt veldig veldig kompleks - Snake er en klone, og aldrer derfor enormt i slutten av 30-årene i likhet med sine brødre.  Snake lever på "lånt tid", og vil med 98% sannsynlighet dø i MGS4, dette har vi allerede fått se en sniktitt på i tidligere trailere.

9056138[/snapback]

Hehe, du skal nok ikke fortelle meg at jeg må sette meg inn i historien, for MGS kan jeg.

Lenke til kommentar
Tydeligvis ikke, ettersom du du ikke viste noe så elementært ...

9056196[/snapback]

Hehe tro hva du vil. Jeg har ikke tenkt til å bevisene noe ovenfor deg hvis det er det du insinuerer til. Du skulle bare visst :)

Som det så fint heter "Arguing on the internet is like participating in the para-olympics, ... even if you win you`re still a goddamn retard"

Nok sagt

On-topic: Hvor blir det av den HD traileren?

Endret av Jorchi
Lenke til kommentar
Tenk at MGS4 tar sted i 2014, bare 5 år etter Big Shell. Snake er jo bare 42! Og så ser han slik ut. Kjipern for han. Jeg hadde forventet at det skulle være i 2030 eller noe jeg.

9056123[/snapback]

Det er jo poenget med foxdie, at han eldes mye raskere enn normalt.

Lenke til kommentar
Tydeligvis ikke, ettersom du du ikke viste noe så elementært ...

9056196[/snapback]

Hehe tro hva du vil. Jeg har ikke tenkt til å bevisene noe ovenfor deg hvis det er det du insinuerer til. Du skulle bare visst :)

Som det så fint heter "Arguing on the internet is like participating in the para-olympics, ... even if you win you`re still a goddamn retard"

Nok sagt

On-topic: Hvor blir det av den HD traileren?

9056290[/snapback]

Stikko har rett, med Foxdie viruset aldres han mye raskere. Dette fikk du jo vite flere ganger i MGS spillene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...