Mafo Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Apple stiller høye krav til operatører som skal selge iPhone. For høye, mener Vodafone. Les mer Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Apple faller ikke langt fra stammen. I-Phone ( oversatt Idiot-telefon ). Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 balltuss: Eller vannet man kan kjøpe i USA(?) som heter Evian, som er Naive baklengs... Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 La oss be til gud om at det ikke blir noe slags ekslusivavtale med Telenor. Hvem som helst andre, bare ikke Telenor. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Om telenor skulle sikre seg en eksklusiv avtale med apple ser jeg ikke noe galt i det, men å gi en operatør monopol på denne telefonen er kanskje litt dumt.. Lenke til kommentar
Andhrim Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 I bytte mot tillatelse til å selge iPhone, vil Apple visstnok ha deler av inntekten operatørene drar inn på datatrafikk Blir som om Dell skulle kreve penger fra ISPer når folk bruker maskinene dems på internett Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 i tillegg til at de vil begrense hvilke internettsider mobilbrukerne skal kunne gå inn på med telefonen. Er dette sant. Blir det ALDRI I-phone på meg. Lenke til kommentar
Turgon Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Har også et sterkt ønske om at iphone ikke skal selges gjennom telenor. Men, det er veld rimelig sannsynlig at to så monopolvennelige selskaper kommer godt overens. Lenke til kommentar
glosi Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 (endret) Tror ikke iPhone kommer til Norge jeg, Telenor er ikke store nok. Og hvertfall ikke NetCom eller Tele2. Edit: Ikke store nok for Apple Endret 11. juli 2007 av glosi Lenke til kommentar
HowCome Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) Jeg skjønner rett og slett ikke hvorfor folk er sånn i mot Telenor? De har meget gode priser og tilbyr mange fine tjenester... men at de skal ha enemarket på en telefon skal jeg si bli litt rart. Telenor vil nok tjene bra på å få enerett på mobilen i Norge uansett, så jeg tipper at de vil gjøre hva de kan innenfor rimelighetenes grenser for å få i land en slik avtale. Selv er jeg en 110% fornøyd TElenor kunde, så hvis de får iPhone... DAMN, I will go horny.. Endret 13. juli 2007 av above_trutth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg