danjohan Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Hva trenger jeg hvis jeg skal ha masse tv - kanaler i bilen? Tenker på for eks. viasat? Er det noen smarte løsninger.. ? Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Hva trenger jeg hvis jeg skal ha masse tv - kanaler i bilen? Tenker på for eks. viasat? Er det noen smarte løsninger.. ? 9050369[/snapback] Mener du uten en Parabol hengende på taket så reklamere viasat om streaming via nett. Da trenger du trådløs nett,pc, skjærm og en abbonement.. Lenke til kommentar
danjohan Skrevet 11. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2007 Hva trenger jeg hvis jeg skal ha masse tv - kanaler i bilen? Tenker på for eks. viasat? Er det noen smarte løsninger.. ? 9050369[/snapback] Mener du uten en Parabol hengende på taket så reklamere viasat om streaming via nett. Da trenger du trådløs nett,pc, skjærm og en abbonement.. 9050411[/snapback] Går greit hvis det er en "mini" parabol, som evt. elektrisk kan styres inni bilen ved behov. Da mener jeg at den på en måte pakker seg sammen når den ikke er i bruk? Skjerm er jo ikkeno problem.. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 du får tak i noe som legges på skistativ, husker "Pimp my ride" hadde dette på en Van. Lenke til kommentar
danjohan Skrevet 11. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2007 du får tak i noe som legges på skistativ, husker "Pimp my ride" hadde dette på en Van. 9050446[/snapback] Hvordan ser det ut da? Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 http://www.cauti.ro/compara_preturi/electr...-3--pasc-2.html Med litt modifisering som fex motorstyring Lenke til kommentar
Gjest Slettet+781234 Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 http://www.cauti.ro/compara_preturi/electr...-3--pasc-2.html Med litt modifisering som fex motorstyring 9058150[/snapback] ikke helt sånn som på "pimp my ride". Der er det en liggende disk, med automatisk gps-system som finner signalene automatisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå