Howard Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 MP3-spiller med 512 MB minne Det Sør-Koreanske firmaet iRiver har nå kommet med en etterlengtet oppgradering av sin iFP-serie med MP3-spillere. Den nye iFP-195TC som skal være tilgjengelig fra slutten av januar kommer med hele 512 MB flash-minne. Les artikkelen her. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Ser meget bra ut. Det gjennstår vel bare og se om den har samme dårlige lydkvaliteten som Creatives MuVo som dere testet. Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Dette produktet er noe jeg har lengtet lenge etter, veldig smått og veldig bra kapasitet. Men prisen blir vel deretter Dere må teste den! :wink: Lenke til kommentar
chil Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Spørrs åssen lydkvalitet det er på denne da, Creativ fikk jo ikke akkurat bra i test . Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Blir vel med denne som det meste annet av Datautstyr...man betaler for det man ikke får (størrelses messig altså) Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Sånn fikk jeg lyst på! Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Sånn fikk jeg lyst på! trodde du hadde lært nå jeg... tilbake til topic: Synes det ser nice ut, men er veldig skeptisk....lagringskapasitet burde ikke overkjøre lydkvalitet... (når det er sagt har jeg ikke peiling på hvordan den er på nevne produkt) Lenke til kommentar
Lch Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Sweeeet. Endelig en spiller med nok minne til at jeg kan vurdere et innkjøp. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Spørrs åssen lydkvalitet det er på denne da, Creativ fikk jo ikke akkurat bra i test . Pøh, MuVo har ikke dårlig lydkvalitet. Det er bare ikke så god bass med medfølgende ørepropper, eller dårlige ørepropper. Bruker de øreproppene som fulgte med Sony discmanen min, funker helt greit. Kanskje ikke overdøvende mye bass, men en mellomting. Alle har sin smak. Prisen på denne spilleren blir nok tilstrekkelig høy, rundt 4000 vil jeg tenke meg. Lenke til kommentar
xstian Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Den er både bra og fin, skal jeg si dere... Lenke til kommentar
nåvi Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Endelig en liten spiller med brukbar minne størrelse. Hvis bare prisen kan gå litt ned så blir jeg veldig glad Lenke til kommentar
evorkahn Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 den er liten, har mye minne, blir sikkert dyr, mulig dårlige ørepropper som du erstatter med et bedre headsett selv Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 hva er egentlig regnet som de ultimate øreproppene? Endelig... 512Mb, da er det godkjent Oppgradering av sin fp serie står det.. Har ikke hørt om den, hvorfor har ikke hw nevnt noe? Er den high end i forhold til MP serien? anyways, håper dere skal teste denne da! Lenke til kommentar
randby Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 jeg har selv 128 mb versjonen. Den har god lydkvalitet, iallefall i forhold til den forrige jeg hadde (innogear mp302 - en katastrofe). Det følger med Sennheiser ørepropper. Helt ok, men bruker de ikke annet enn når det er mest praktisk. Spilleren er svært gjennomført, bra display, intuitivt å bruke.. Lenke til kommentar
gotark Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Her er et review av lillebror. Det sies at den skal ha ganske god lydkvalitet, f.eks i forhold til Duex mp302 (ifølge de samme folka) http://gear.ign.com/articles/373/373575p1.html Lenke til kommentar
gotark Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 og til dere som vil ha bilder av spilleren: (lillebror 190) http://www.mpwiz.com/catalogpage.asp?catal...oductid=code100 Her er det bilder av alt, og da mener jeg alt, tilogmed duracell batteriet! Tipper på en pris rundt 3500. Lenke til kommentar
x-nils Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Siste info på linken til gotark , http://www.mpwiz.com/catalogpage.asp?catal...roductid=code11 : Pris : $349.00 Release : 29/1-03 Lenger nede på samme siden står det : "will be available on Jan 20,2003" !!! Lenke til kommentar
gotark Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 http://www.mpwiz.com/catalogpage.asp?catal...oductid=code113 sånn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå