The Stig Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Nei, det er vel i morgen (Fredag) vi får høre om PS3-priskuttet? Etterlyser stadig lenke til GT5 trailer. Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Noen intervjuer med utviklere på E3 er lagt ut som 'easter eggs' på US PSstore: * LittleBigPlanet interview: Games > Downloadable Games > Super Rub a Dub * Ratchet and Clank interview: Featured Items > Ridge Racer 7 > Ufra Special Events > Page 3 * NBA 08 interview: Featured Items > Go! Puzzle Game Packs * Uncharted: Drake's Fortune interview: View All > M-Q > Nancy Drew * Singstar interview: Videos > Blu Ray discs > Bruce Springsteen Live in Dublin * Heavenly Sword interview: Games > Classics > Page 2 * FolkLore interview: View All > H-L > Lucky You Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) Jeg fikk ikke sett pressekonferansen til sony tidligere i kveld. Noen som vet hvor jeg kan se den i sin helhet? Evt. Når man kan gjøre det på gamespot. 9057017[/snapback] Gamespot har lagt den ut for nedlastning, men det går tregt som faen(uten konto). 7 kB/s. Hurra... Noen som vet om noen bedre steder jeg kan laste den ned fra? edit: Stikko: http://download.gametrailers.com/gt_vault/...tation_h264.wmv Endret 12. juli 2007 av BigFatty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå