Gå til innhold

Hvordan får jeg på pc'en??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil prøve å få svar her før jeg drar ned på expert igjen, dem må snart begynne å bli lei meg.

På forhand takk.

Det er faktisk ikke ditt problem at maskinen ikke fungerer. Ta med maskinen (kun boksen, ikke skjerm, tastatur og mus) ned på Expert, forlang at de skal få maskinen til å fungere, hvis de ikke gjør det skal du få en ny. Når du kjøper en ferdig maskin skal det ikke være nødvendig å drive å knote med den i flere dager for å få den til å starte.

Lenke til kommentar

Det høres ut som at oprativsystemt ditt har gått til helvete... men det er litt merklig sida det er heilt nytt. Kan være at det er feil på eit pci kort eller ein anna komponent, eller at det virker bare litt. Du kan jo prøve med PacardBell sin recovery cd om du fikk med det.

Lenke til kommentar

Problemet med at windows låste seg må ha vært at enten musa eller keyboardet ikke kan ha vært helt i bak på kabinettet. Jeg koblet ifra alle delene (mus, tastatur og strømkabler), og satte dem sammen på nytt. Da gikk det bra, og jeg kom inn i windows. Når jeg kommer inn i windows krever de at jeg skal skrive inn et brukernavn og passord. Hva skal jeg skrive der?

På forhånd takk.

Lenke til kommentar

Sikker på at du ikke blir bedt om å velge brukernavn og passord? Er det XP? Hvis du skal velge så får du bare gjøre dette. Hvis du må taste inn noe passord første gang du starter maskinen er det litt rart... Kanskje de expert-folka har opprettet en brukerkonto allerede...?..

Lenke til kommentar

Å nei! 139 kr. rett i dass! Tenk litt da, hvis du har to diskettstasjoner kan du jo hive dem i RAID0!!! 2,76 ukomprimerte MB! Jeg tror jeg bestiller 3 floppyer med en gang, så blir det RAID 0+1. Sånn i tilfelle en eller flere av diskettene skulle gå til h3lv3t3...

Edit: Alle her vet hva ironi er, ja?

Lo godt ass!!!

Ang brukernavn og sånt... trykk avbryt

Lenke til kommentar

Nå har jeg komt jeg inn i windows, men etter 3 restarter eller noe, kom det en blå skjerm med mye kvit skrift, noe error greier.

Jeg åpnet kabinettet og ristet harddisken noe JÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆVLI før jeg tok brannøksa på veggen og MOSTE alle korta jeg så der, slik at det ikke var biter på større enn 5cm² igjen.

EXPERT-MANNEN SOM SOLGTE MEG DENNE DRITTMASKINA NEXT :evil::evil::evil:

Lenke til kommentar
Nå har jeg komt jeg inn i windows, men etter 3 restarter eller noe, kom det en blå skjerm med mye kvit skrift, noe error greier.

Jeg åpnet kabinettet og ristet harddisken noe JÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆVLI før jeg tok brannøksa på veggen og MOSTE alle korta jeg så der, slik at det ikke var biter på større enn 5cm² igjen.

EXPERT-MANNEN SOM SOLGTE MEG DENNE DRITTMASKINA NEXT :evil:  :evil:  :evil:

Ja, det var en lang og morsom historie! Godt noen har fantasi. Det var mange som gikk fem på ser jeg.

Lenke til kommentar

Hva står det på blåskjermen? Kanskje vi klarer å tyde den.. :D

Jaja, hva blir konklusjonen da, pumaleif2k? Fornøyd med tråden?

/me is skuffet.. :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...