Gå til innhold

Hvordan får jeg på pc'en??


Anbefalte innlegg

Jeg tror dette dreier seg om en spøk, og jeg blir like forundret hver gang over hvor mange som biter på når noen prøver seg med slikt tull.

Mulig pumaleif2k spøker, men det var i alle fall ikke helt opplagt fra begynnelsen. Inntil videre velger jeg å stole på fyren. Jeg begynner nemlig å bli litt trist på alle som bare lager tulleposter.

 

Rådet blir da; få hjelp av en venn, eller levér PC-en på Expert og be dem fikse den.

 

:roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

dette her ser litt rart ut for meg men hvis det er slik at han har problemer med pcen sin er det jo unødvendig at det skal sitte en bråte datanerder her og villede karen :( se på dette oppsettet dere jeg synes det er fantastisk at det er plass til operativ systemet på hd en hans :lol:

:lol:

 

cornels pc oppsett

_________________

AMD 386SX (uten matteprosessor)

4 MB EDO 100 ns ram

OAK ISA Skjermkort (antall ram ukjendt)

40 mb Seagate 3200 rpm HD

14,4@17,4 Teles modem (overklokka)

14" Philips Skjerm.

1.44 HD diskettstasjon

AT Kabinett

Lenke til kommentar
er 1 gb disk kommet?

 

Hæ? Om 1 gb disk er kommet ut på markedet? Misforstår jeg nå eller lurer du virkelig på om det finnes 1 gb hardisk? :o

 

Denne posten minner meg litt om den vannkjølingsgreia jeg så på et annet forum for en stund siden hvor en person påstod at han hadde fylt hele pc'en sin med vann fordi han trodde det var slik vannkjøling foregikk :lol: .

Lenke til kommentar
er 1 gb disk kommet?

 

Hæ? Om 1 gb disk er kommet ut på markedet? Misforstår jeg nå eller lurer du virkelig på om det finnes 1 gb hardisk? :o

 

Denne posten minner meg litt om den vannkjølingsgreia jeg så på et annet forum for en stund siden hvor en person påstod at han hadde fylt hele pc'en sin med vann fordi han trodde det var slik vannkjøling foregikk :lol: .

 

Seff lurer han ikke på det. Signaturen hans er jo ironisk ment da...

Lenke til kommentar
Eller satt tastatur i muse inngangen og mus i tastaturinngangen?

 

er en kjent feil det der ja, spesielt om man bruker PS2...

 

tror det er poå tide jeg kjøper USB snart.. :D

Jannis :lol: Har du problemer med å sette ledningene i feil hull siden det er et kjent problem. Det problemet har aldri eg hatt eller sett på noen pc'er eg har mekket i.

Lenke til kommentar

Jeg har to pcer, bare en har disketstasjon.. Brukte disketstasjon sist for...... tja har jeg brukt den ??

PCn vil vel ligne mer på en gammel 386 med to disketstasjoner..

Å kjøpe en ekstra diskettsatsjon er borkastet penger.

Bruk pengene heller på en oppgradering av PCn din... Spørs hva du bruker PCn til..

Men et Lydkort er ikke dumt hvis du har et "on-board" lydkort dvs at lydkortet og hovedkortet er samme komponent (del)

 

MEN, ingen spørsmål er for dumme. Kua har også vært kalv !!

 

 

Men hva er harddisken da? vis det ikke er den svarte store boksen diskettstasjonen er i?

 

Jeg tar en tur til expert og kjøper en eksta strømkabel omgående.

Går det ann å kjøpe en ekstra diskettstasjon også eller? Har alltid syntest det ser litt proft ut med 2 diskettstasjoner.

 

Kommer med oppdatering når jeg har kjøpt strømkabelen!

 

Takk

Lenke til kommentar

Hei igjen.

 

Jeg har nå fått igjen maskinen, og prøver nå å montere den opp på arbeid. Jeg kommer nå forbi biosen, og den begynner å loade windows.

 

Men, problemet er nå at når windows bilde kommer og det er en liten strek under som går kontinuerlig ifra venstre til høgre nede på bildet, så leser den seg etter en stund, og bilder fryser seg. Den har enda ikke komt inn i windows, håper dere vet hva jeg mener. Veit ikke helt hva jeg skal gjøre. Vil prøve å få svar her før jeg drar ned på expert igjen, dem må snart begynne å bli lei meg.

 

På forhand takk.

Lenke til kommentar

 

Å kjøpe en ekstra diskettsatsjon er borkastet penger.

 

 

Å nei! 139 kr. rett i dass! Tenk litt da, hvis du har to diskettstasjoner kan du jo hive dem i RAID0!!! 2,76 ukomprimerte MB! Jeg tror jeg bestiller 3 floppyer med en gang, så blir det RAID 0+1. Sånn i tilfelle en eller flere av diskettene skulle gå til h3lv3t3...

 

Edit: Alle her vet hva ironi er, ja?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...