Haawkz89 Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 hmm jeg får ikke opp noe som helst jeg:S Har helt norsk spill.. Fifa 07 hadde jo norsk tekst også noe jeg er svær intressert i i 08 også:S rart.. Lenke til kommentar
henry14 Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 yeeeeeeeeeaaaaahhh Fikk nettopp mail om at Fifa 08 er på lager på absoluttspill og sendes idag...........da blir det Fifa imorgen før Arsenal og Viking spiller Lenke til kommentar
Haawkz89 Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 gled deg;) er så morro Lenke til kommentar
Doc_Chronic Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 (endret) OT men fortsatt litt morsomt: Sjekk ut release datoen på Pro Evolution Soccer 5 hos absoluttspill.no. En søvnig webmaster som har lagt til spillet? Endret 28. september 2007 av AcIdica Lenke til kommentar
fpsplayer Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Noen av dere som har klart å patche spillet? Nå kan jeg ikke spille online fordi jeg må installere en patch. Men det kommer en feilmelding når jeg prøver å installere den. Hva må jeg gjøre? http://bildr.no/view/108189 Lenke til kommentar
fpsplayer Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Vær så grei å svar, da. Er så keen på å spille online! Lenke til kommentar
OstepopErGodt Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Noen av dere som har klart å patche spillet? Nå kan jeg ikke spille online fordi jeg må installere en patch. Men det kommer en feilmelding når jeg prøver å installere den. Hva må jeg gjøre? http://bildr.no/view/108189 9594842[/snapback] Min X360 lastet ned en update til Fifa 08 men det gikk fint å installere, har ikke prøvd online enda, sliter med å score mål. Spillet er bedre enn 07 (x360) i den forstand at de har fikset mange irriterende bugs, (som det at hvis du som forsvarer gir en spiller skulderen, så flyr han 3 meter bakover uten å få frispark), fint at det er finter å sånt inne, men de virker fryktelig inn effektive. Tar for lang tid å dra fintene, må starte dem lenge før forsvareren er innpå for at spilleren skal rekke å starte finten, noe som er meget irriterende. Spiller bare fifa mot kompiser hjemme, og ofte hører vi at jeg drar finten opptil 1-1.5 sek før spilleren hans kommer mot meg, men han rekker ikke å gjøre noe. (Hører ganske lett når jeg presser den analoge stikken til høyre fram og tilbake). Fant ut at det er enklere å bare bruke LT (finte modus løping) og vende fram og tilbake. Har forsåvidt også problemer med å score mål, dvs , har fått inn et langskudd i krysset, ellers virker det som alle skuddene mine går rett på keeper eller utenfor. Målene jeg scorer er i hovedsak på dårlige innlegg og ofte på retur fra keeper etter heading. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Begynner å få til skuddene, men har en uvane ved å skyte rett på keeperen. Trikset er å dra stikka litt til sidene. Har hatt mange stolpeskudd hvertfall. Lenke til kommentar
fpsplayer Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Noen av dere som har klart å patche spillet? Nå kan jeg ikke spille online fordi jeg må installere en patch. Men det kommer en feilmelding når jeg prøver å installere den. Hva må jeg gjøre? http://bildr.no/view/108189 9594842[/snapback] Min X360 lastet ned en update til Fifa 08 men det gikk fint å installere, har ikke prøvd online enda, sliter med å score mål. Spillet er bedre enn 07 (x360) i den forstand at de har fikset mange irriterende bugs, (som det at hvis du som forsvarer gir en spiller skulderen, så flyr han 3 meter bakover uten å få frispark), fint at det er finter å sånt inne, men de virker fryktelig inn effektive. Tar for lang tid å dra fintene, må starte dem lenge før forsvareren er innpå for at spilleren skal rekke å starte finten, noe som er meget irriterende. Spiller bare fifa mot kompiser hjemme, og ofte hører vi at jeg drar finten opptil 1-1.5 sek før spilleren hans kommer mot meg, men han rekker ikke å gjøre noe. (Hører ganske lett når jeg presser den analoge stikken til høyre fram og tilbake). Fant ut at det er enklere å bare bruke LT (finte modus løping) og vende fram og tilbake. Har forsåvidt også problemer med å score mål, dvs , har fått inn et langskudd i krysset, ellers virker det som alle skuddene mine går rett på keeper eller utenfor. Målene jeg scorer er i hovedsak på dårlige innlegg og ofte på retur fra keeper etter heading. 9595503[/snapback] Hvilken vanskelighetsgrad spiller du med? Lenke til kommentar
OstepopErGodt Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Hvilken vanskelighetsgrad spiller du med? 9596637[/snapback] Når jeg spiller med kompiser spiller vi med "Proffesional" keepere. Prøvde meg litt i manager modus, ble litt vanskelig\kjedelig i proffesional, da jeg maks vant 1-0 (på flakse mål) har spilt en 10 kamper på semi-pro og målene kommer som bare det. Tenker jeg skal lære meg litt mer mål scoring før jeg går tilbake til professional. Dribling er fortsatt relativt uinterresant, da det tar så jævlig lang tid å få spillerne til å reagere, og du kommer lettere forbi ved å bare bruke rå fart, eller bare vende litt på deg med LT inne. Lagde en bitteliten oversikt over hvordan jeg vurderer noen av fintene: 1. Rainbow Kick - ganske lett å få til, også ganske ubrukelig, men ser kult ut. 2. Overstegs finter (både invers og vanlig) : helt ubrukelig, men man klarer noen ganger å skaffe seg frispark med de, ballen blir som regel tatt veldig fort. 3. Kroppsfinter: ubrukelige, ballen blir snappet opp med en gang. 4. Road the world (zidane finten) - ser konge ut, vanskelig å få til når man løper rett frem, lett når man løper sidelengs, funker ofte greit til å komme rundt spillere.¨ 5. Ball roll er helt ok å bruke. 6. Hæl til hæl ser flott ut, og fungerer ganske bra. Med bra, mener jeg at de funker sånn halvveis i forhold til nummer 2 og 3. Fortsatt kommer jeg igjennom langt lettere ved å bruke rå fart (dette kan ha noe å gjøre med at jeg spiller som mitt favoritt lag, Real Madrid, og har Robben og Robinho som vinger (begge med høy aks\topfart). Er sånn sett lit skuffet, men blir sikkert litt artigere etterhvert. En annen ting jeg har reagert på er at Fifa 08 ser dårligere ut grafisk enn 2007. Fargekontrastene er, i hvertfall på min HDTV, helt feil, og spillet serganske labert ut, samtidig ødelegger de elendige teksturene på målstengene mye i replays. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Flisespikkeri! Husk at det går an å stille kontrastene og brightness. Når jeg spiller cup-kamp på en liten stadion i england på en solskinnsdag (solen skinner på alle kampdagene i england..) så ser spillet fantastisk ut. Er det noen som har fått til å få rødt kort på nextgen-versjonen egentlig? Har hatt noen rimelig stygge taklinger, men de har bare ledet til røde kort. Jeg og en kompis satt å spilte noen kamper, og siden jeg ledet med noen mål lekte jeg litt med keeperen. Kompisen min taklet keeperen såpass at han ble skadet. Måtte bytte faktisk. Og en gang når jeg rykket ut med keeperen, skled han inn for å ta ballen like utenfor 16-meteren. Siden han tok ballen i hendene, ble det frispark og gult kort til keeperen. Morsomt at litt sånne uforutsette ting skjer når man spiller. Lenke til kommentar
OstepopErGodt Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Glemte å nevne en annen ting, når man trykker "Y" under forsvar (altså å få keeper til å måte ballen) blir han noen ganger helt mongo. Seriøst, mongo. Dette har skjedd flere ganger, ved gjennombruddspasninger, når du holder inne Y og ballen er nærme\inni seksten meter løper keeper 3-4 meter, stopper, venter et halvt sekund, for å så møte ballen. Virker som han bare blir mongo når ballen er inni/nærme 16 meteren. Ber du keeper møte ballen hvis noe skjer inni sekstenmeteren blir han helt mongo, særlig hvis ballen er i bevegelse, har sett top keepere som buffon ta piruetter rundt seg selv mens spillet er i gang. (Særlig skjer dette hvis det kommer en pasning på tvers av mål, keeper tar 2-4 skritt forover, snur plutselig og løper feil vei) Husk at det går an å stille kontrastene og brightness Min tv er "perfekt kalibrert", de fleste andre spill som ser bra ut, ser virkelig bra ut på min tv. Jeg gidder ikke å begynne å tulle med TV instillingene, og ved tweaking av kontrastene i selve fifa, ser spillet fortsatt ekstremt dårlig\urealistisk ut pga et veldig rart fargepallet valg. Lenke til kommentar
OstepopErGodt Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Noen andre som har merket at CPUen "alltid" scorer på frispark? Hver gang de har fått frispark, enten det er Brann, eller Barcelona, så lenge frisparket blir tatt fra rundt 16-25 meter scorer de. Har hver gang motstanderen får frispark herfra, alltid perfekt i krysset, uavhengig om det er "Semi-Pro" eller Professional Lenke til kommentar
fpsplayer Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Spiller dere med 2 minutters omgang, eller 4 minutter? Lenke til kommentar
Haawkz89 Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 spiller nå med 6 minuttersomgang jeg da.. Lenke til kommentar
gaaserud Skrevet 29. september 2007 Forfatter Del Skrevet 29. september 2007 Noen som har fått til knallharde skudd langs bakken som går nede i hjørnet? 99% av alle skuddene mine blir lomper.. Lenke til kommentar
fpsplayer Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Noe jeg bør oppgradere? Er IK Start. Lenke til kommentar
skalleno Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Ifølge hjemmesiden til Fifa 08, skal man kunne spille Be a pro igjennom en hel sesong, jeg klarer bare å finne training? hva er dette for noe tulll? falsk markedsføring? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå