Gå til innhold

FIFA 08 - kommer 18.okt

gaaserud

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fått testa demoen nå. Ser ut til å bli ganske bra spill, men ser det fortsatt er litt å jobbe med. Scora en gang i den første kampen på straffe. Etter det tok det utrolig lang tid til jeg klarte å score igjen. Men har blitt en jævel på forsvar da.:p

Likte også tricksticken når jeg fant ut hvordan. Man må vist holde ned LT for at den skal fungere. Har ikke fått til så mye i en kamp, men har runda keeper en god del ganger nå da.

Lenke til kommentar

Er faktisk ganske usikker på om jeg liker det eller ikke altså. Det var for så vidt ganske morsomt, men det var enkelte ting som dreiv meg totalt til vanvidd. Synes lagkameratene oppfører seg som en gjeng med mongolide apekatter noen ganger, utrolig irriterende. Også dommern da. Fy fader de burde sparke de personene som har ordnet intelegensen til dommeren.

Synes som sagt det er en del som burde fikses på, men også en del morsomt. Likte fintene og det veldig godt, ikke fått det til så mye i kamp, men på treningsbana er det veldig morsomt og bare løpe rundt og ta finter på ingen eller keepern. :p

Lenke til kommentar
Synes ting endret seg når FIFA gikk over i nextgen og PES kom for alvor på banen. Synes Fifa08 holder koken og kan kanskje også overgå PES som fotballsimulator. Synes du skal teste demoen. Tror du vil bli positivt overrasket.

9490860[/snapback]

Hvis endringene i motoren ikke er radikalt endret fra FIFA 07, så forblir FIFA et arcadespill i forhold til "fotballsimulatoren" PES.

Lenke til kommentar
Synes ting endret seg når FIFA gikk over i nextgen og PES kom for alvor på banen. Synes Fifa08 holder koken og kan kanskje også overgå PES som fotballsimulator. Synes du skal teste demoen. Tror du vil bli positivt overrasket.

9490860[/snapback]

Hvis endringene i motoren ikke er radikalt endret fra FIFA 07, så forblir FIFA et arcadespill i forhold til "fotballsimulatoren" PES.

9491722[/snapback]

Det er jeg helt enig i... Men det er viktig at vi har begge deler, da folk gjerne vil ha arcade-fotball :yes:

Lenke til kommentar

Word Cup 2002 var utrolig bra saker :love: Husket grafikken som helt fantastisk, dessverre ble jeg mektig skuffet etter å ha startet spillet igjen noen år etter. Var vant med X360 grafikk :p

Jaja, laster ned demoen nå, tar visst en stund. Er menyene endret siden 07? Hatet 07 menyene, på X360. Alt var svart og ekkelt synes jeg. Noen som kan fortelle hvordan 08 menyene er? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...