Kjeksmestern Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Onsdager og torsdager kommer det vel ofte demoer. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Da er current-gen demoen prøvd på pc'n. Må bare si jeg er glad jeg har Xbox360. Utrolig hvordan EA fortsetter å neglisjere PC-spillet. Spillet er jo fortsatt noen hakk bedre enn 07, men en grafikkoppdatering hadde jo vært greit her og. Vi får se om de har brukt tiden fornuftig når nextgen demoen kommer til uka. (Forhåpentligvis.) Vi får kose oss med videoer i mens. http://www.game1.nl/gamevideos/videos/game...--Gameplay.html http://www.jeux-france.com/news21575_fifa-08-en-video.html Lenke til kommentar
St Veeman Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Mener jeg har lest at demoen kommer i dag! Noen som har sett den?? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Demoen til nextgen kommer ikke før neste uke. Ingen dato er fastsatt, men det snakkes om den 11, 12 eller 13. september. Så det er vel bare å vente litt lengre. Lenke til kommentar
J_o_e_y Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Demoen til nextgen kommer ikke før neste uke. Ingen dato er fastsatt, men det snakkes om den 11, 12 eller 13. september. Så det er vel bare å vente litt lengre. 9437705[/snapback] Hva er din kilde, og snakker vi om 11, 12 ELLER 13? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Ifra IGN forumet. So the Sept. 6 date for the next-gen demo that we are all clinging to came from a Spanish website. At least, I think that's where most of us are getting this from. I just came across this post in the EA Sports forum from EAcrazylegs, who is one of the moderators working for EA: Demo Release Posted:Aug 28, 2007 11:39 PM The Spanish forums have given incorrect dates. The next- gen demo has just gone for 1st party approval (Microsoft and Sony), and should be available in about 2 weeks. Thanks for your patience and sorry for the miscommunication. Lots of people are posting dates. Don't believe anything until you see it from myself or anyone else with a "EA" icon by their username. As far as I can tell, this is the most concrete news regarding the demo to come straight from EA. Given the Aug. 28th post date, "about 2 weeks" sets next week as a release date, around the 11th, 12th, or 13th. Maybe, for now at least, we can end all the questions about the next-gen demo. Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) La forresten nå merke til at Fifa 08 bruker feil sponsorlogo til Tippeligaen. Uff. Rart ikke Canal Digital krever at det skal være riktig. Forresten. I selve Tippeliga logoen brukes fremdeles den gamle Norsk Tipping logoen. Men ikke i markedsføring på kamper, drakter og alt annet. Endret 7. september 2007 av HoaXed Lenke til kommentar
Kennern Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Her må dere se.. http://www.youtube.com/watch?v=Fu5bupUO3so Så ganske så bra ut!.. Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Den norske ligaen var med på 07. Men tydeligvis ikke på 360. På min ps2-versjon var Tippeligaen med. Synes det er dumt at de slipper Fifa 08 i 2007. Mange viktige overganger som skjer etter nyttår. Irriterende.. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Den norske ligaen var med på 07. Men tydeligvis ikke på 360. På min ps2-versjon var Tippeligaen med. Synes det er dumt at de slipper Fifa 08 i 2007. Mange viktige overganger som skjer etter nyttår. Irriterende.. 9450466[/snapback] De kan jo bare slippe oppdateringer over Xbox Live... De gjorde jo det med Fifa 07 Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Eller endre på lagene selv. Du kan vel ikke mene at de burde slippe FIFA etter nyttår, bare for å få med et par viktige overganger? BTW så blir Tippeligaen med i 08 på PS3 og Xbox 360. Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) FIFA08-demoen kommer på Marketplace og PSN 13. september, folkens. Edit: Det vil være de samme lagene som i PC-demoen, bortsett fra AC Milan. Endret 8. september 2007 av JulianR Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Nå om dagen stoler aldri folk på hverandre. Trist. Kilden er Electronic Arts, btw. Lenke til kommentar
Veni Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Noen som vet om demoen kommer i morgen? Lenke til kommentar
superted81 Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Så vidt jeg skjønner er den "be-a-pro" saken det samme som ventespillingen i 07? Bare at man kan spille sånn gjennom hele kamper? I så fall er det svært lovende synes jeg:) Lenke til kommentar
St Veeman Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Nå leser jeg i et annet forum på diskusjon.no at demoen ikke kommer til norge i dag!??!?!?! Lenke til kommentar
Algron Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Demoen er forsinket i Europe, men er oppe på US Marketplace og i Australia. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 (endret) FIFA 2008 føles fortsatt ikke ut som ekte fotball, noe PES gjør Hadde virkelig håpet at i år skulle det skje......Men skal gi demoen noen timer til Endret 13. september 2007 av kewell79 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Laster ned nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå