Gå til innhold

FIFA 08 - kommer 18.okt


gaaserud

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er ikke akkurat fan av FIFA-spillene, gikk over til PES, men åssen er det med 08 til 360, er det noen finter i den? Husker den forrige ikke hadde en eneste skikkelig finte, og det sugde hvertfall balle.

9354296[/snapback]

 

Det blir garantert finter på Xbox360-versjonen. Spillet har også latt seg inspirere av PES, uten tvil. Regner med 08 blir litt som 07 på Xbox360, bare mer gjennomført.

 

Nå er det bare å sitte å vente på demo. Håper den blir litt enklere å laste ned enn Skate demoen og Bioshock. Forhåpentligvis så er det ikke så mange amerikanere som er så ivrig på den.

Lenke til kommentar
Så jo faktisk festlig ut, kanskje det blir innkjøp av fifa i år alikevel. Men, jeg vil ha demo!

9384204[/snapback]

 

Haha! Fifa ser ALLTID festlig ut, før man faktisk har fått spilt spillet. Hvert eneste år lover EA gull og grønne skoger, men serien ender alltid opp med å suge balle (da tenker jeg spessielt i forhold til PES).

Lenke til kommentar
Så jo faktisk festlig ut, kanskje det blir innkjøp av fifa i år alikevel. Men, jeg vil ha demo!

9384204[/snapback]

 

Haha! Fifa ser ALLTID festlig ut, før man faktisk har fått spilt spillet. Hvert eneste år lover EA gull og grønne skoger, men serien ender alltid opp med å suge balle (da tenker jeg spessielt i forhold til PES).

9394849[/snapback]

Ah, kult med ennå en som drar PESkortet. Slik ting er i dag foretrekker jeg også PES fremfor fifa, men nå siktet jeg til gameplayvideoen av "be a pro" modusen som ble vist tidligere i tråden. Noe lignende har man jo ikke testet siden Libero Grande til PS1. Håper det er greit for deg at jeg synes det så morsomt ut?

 

Håper forøvrig ikke denne tråden blir vandalisert av nok en Fifa vs. PES diskusjon, det finnes egne tråder for det.

Lenke til kommentar

Det eneste Be a Pro modusen kan brenne seg på, er dødtiden når spilleren din ikke har ballen. Men i det vanlige gameplay, tror jeg ikke Fifa kan gjøre noe feil lengre. next-gen spillene ble gjort om til et helt annet spill, og om EA klarer å holde bugsa ute, så blir dette et spill som utfordrer PES på det meste.

Lenke til kommentar

Egentlig ikke. Salgstallene av FIFA er betraktelig mye større enn PES i Europa. Jeg tror ikke det er bare på grunn av at de eier rettighetene til det meste, men at de lager spill som har mer underholdning enn realisme.

Jeg velger FIFA foran PES, fordi de har skjerpet seg når det gjelder det "standare" FIFA spillet. Jeg vil påstå at de nye nextgen spillene kan ta igjen PES når som helst.

Lenke til kommentar
Det er jo ikke stort mer enn 3 uker til fullversjonen kommer. Tipper demoen er rett rundt hjørnet.

9412527[/snapback]

 

Men har jo aldri vært sammenheng mellom demo og fullversjon dessverre. Noen ganger kommer den en måned før fullversjonen, andre ganger dukker jo demoen påå flere måneder etter releasen..

 

Forresten, hvilke dager kommer det som oftest demoer på marketplace? Onsdager?? Kl?

Endret av GreenEye
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...