Terjeboy Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 (endret) Skulle ikke forundre meg om PC versjonen blir lik PS2 versjonen. FIFA-spillene har alltid vært dårligere spill på PC. 9354253[/snapback] Gørt, jeg må skaffe meg harddisk til 360 snart slik at jeg kan laste ned demoen fra marketplace Endret 25. august 2007 av TerjeRaymond Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Er ikke akkurat fan av FIFA-spillene, gikk over til PES, men åssen er det med 08 til 360, er det noen finter i den? Husker den forrige ikke hadde en eneste skikkelig finte, og det sugde hvertfall balle. 9354296[/snapback] Det blir garantert finter på Xbox360-versjonen. Spillet har også latt seg inspirere av PES, uten tvil. Regner med 08 blir litt som 07 på Xbox360, bare mer gjennomført. Nå er det bare å sitte å vente på demo. Håper den blir litt enklere å laste ned enn Skate demoen og Bioshock. Forhåpentligvis så er det ikke så mange amerikanere som er så ivrig på den. Lenke til kommentar
TST Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Vet ikke hvor trådstarter har 18. oktober fra, men fakta er i hvert fall at FIFA 08 slippes på markedet 27. september: http://gamer.no/search.php?sa=1&sp=1&stringQuery=fifa+08 Kilde er selvsagt Electronic Arts sin utgivelsesliste, datert 21. august. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 (endret) 27. September virker mer fornuftig ja. Men demoen kommer vel denne uken håper jeg.. Endret 26. august 2007 av Armageddon Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Er litt forvirring rundt demoen og når den kommer på nettet nå. Mange trodde den skulle komme i går. Kanskje den dukker opp i dag. Får friste med litt Be a Pro gameplay. Ser ut som at det kan bli ganske bra. http://www.game1.nl/gamevideos/videos/game...--Gameplay.html Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Så jo faktisk festlig ut, kanskje det blir innkjøp av fifa i år alikevel. Men, jeg vil ha demo! Lenke til kommentar
BonoU2 Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Så jo faktisk festlig ut, kanskje det blir innkjøp av fifa i år alikevel. Men, jeg vil ha demo! 9384204[/snapback] Haha! Fifa ser ALLTID festlig ut, før man faktisk har fått spilt spillet. Hvert eneste år lover EA gull og grønne skoger, men serien ender alltid opp med å suge balle (da tenker jeg spessielt i forhold til PES). Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Så jo faktisk festlig ut, kanskje det blir innkjøp av fifa i år alikevel. Men, jeg vil ha demo! 9384204[/snapback] Haha! Fifa ser ALLTID festlig ut, før man faktisk har fått spilt spillet. Hvert eneste år lover EA gull og grønne skoger, men serien ender alltid opp med å suge balle (da tenker jeg spessielt i forhold til PES). 9394849[/snapback] Ah, kult med ennå en som drar PESkortet. Slik ting er i dag foretrekker jeg også PES fremfor fifa, men nå siktet jeg til gameplayvideoen av "be a pro" modusen som ble vist tidligere i tråden. Noe lignende har man jo ikke testet siden Libero Grande til PS1. Håper det er greit for deg at jeg synes det så morsomt ut? Håper forøvrig ikke denne tråden blir vandalisert av nok en Fifa vs. PES diskusjon, det finnes egne tråder for det. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Det eneste Be a Pro modusen kan brenne seg på, er dødtiden når spilleren din ikke har ballen. Men i det vanlige gameplay, tror jeg ikke Fifa kan gjøre noe feil lengre. next-gen spillene ble gjort om til et helt annet spill, og om EA klarer å holde bugsa ute, så blir dette et spill som utfordrer PES på det meste. Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 For min del syns jeg det er veldig synd at ikke PES har den Norske Tippeligaen. Så valget mitt blir av den grunn veldig enkelt Fifa Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Fifa ser ALLTID festlig ut, før man faktisk har fått spilt spillet. Hvert eneste år lover EA gull og grønne skoger, men serien ender alltid opp med å suge balle (da tenker jeg spessielt i forhold til PES). 9394849[/snapback] Mannen taler sannhet. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Egentlig ikke. Salgstallene av FIFA er betraktelig mye større enn PES i Europa. Jeg tror ikke det er bare på grunn av at de eier rettighetene til det meste, men at de lager spill som har mer underholdning enn realisme. Jeg velger FIFA foran PES, fordi de har skjerpet seg når det gjelder det "standare" FIFA spillet. Jeg vil påstå at de nye nextgen spillene kan ta igjen PES når som helst. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Han snakket ikke om salgstall. Og det er flere gode grunner til at FIFA selger bedre enn PES, foruten spillets kvaliteter. Jeg skal ikke si for sikkert hvordan 08 blir, men i mine øyne er PES6 uten tvil nærmere fotball-simulator enn det FIFA 07 er, når det gjelder selve gameplayet. Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Jeg hadde foretrukket PES' gameplay med Fifas lisenser, lyd og til dels grafikk. Da hadde man straks hatt det perfekte fotballspill. Men fortsatt, be a pro ser artig ut. Lenke til kommentar
GreenEye Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Får man testet "Be a pro" på demoen som kommer til uka? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Tipper det blir en standard FIFA demo. En omgang med rundt 5 lag å velge imellom. Håper bare de har gjort som i 07-demoen til Xbox slik at man slipper å restarte hele demoen for å spille igjen. Men denne gangen håper jeg de har med finter da. Lenke til kommentar
GreenEye Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Skvatt til litt når jeg så denne: http://www1.vg.no/spill/artikkel.php?artid=160982 Men selvfølgelig gjaldt dette kun PC-versjonen Men kan det bety at X360-demoen kommer seinere i dag/helga? Eventuelt tidlig neste uke? Lenke til kommentar
GreenEye Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Faen! Så lenge!! Hentet fra www.fifa2008news.com: "There is still no word on the Xbox360 and Playstation 3 demo, but they are released within the next three weeks." Huff Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Det er jo ikke stort mer enn 3 uker til fullversjonen kommer. Tipper demoen er rett rundt hjørnet. Lenke til kommentar
GreenEye Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Det er jo ikke stort mer enn 3 uker til fullversjonen kommer. Tipper demoen er rett rundt hjørnet. 9412527[/snapback] Men har jo aldri vært sammenheng mellom demo og fullversjon dessverre. Noen ganger kommer den en måned før fullversjonen, andre ganger dukker jo demoen påå flere måneder etter releasen.. Forresten, hvilke dager kommer det som oftest demoer på marketplace? Onsdager?? Kl? Endret 2. september 2007 av GreenEye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå