fpsplayer Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Er en fyr som får denne feilmeldingen når han skal patche spillet. Noen som vet hva som er galt? Setter stor pris på hjelp! LØST Endret 14. oktober 2007 av fpsplayer Lenke til kommentar
fpsplayer Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Jeg og en kamerat, begge fra Norge prøvde å spille mot hverandre i fifa 08 på pc online, men det funker ikke. Det samme skjer også kanskje 1 av 4 ganger når jeg spiller mot andre folk. Hva er galt? Er det noe med routeren min jeg skal gjøre? Trenger hjelp Lenke til kommentar
fpsplayer Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Leder 3-0 til pause, så stikker han. Herregud! Lenke til kommentar
DreamT Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Jeg kommer ikke til Champions Leage med RBK, noen som vet hva som er galt? Har vunnet flere sesonger Lenke til kommentar
fpsplayer Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Hvordan få med spillerne når jeg skal kontre? Får jo aldri med spillere oppover på banen når jeg skal kontre? Går det an å sette laget offensivt eller noe lignende? Spiller fifa 08 på PC. Lenke til kommentar
Kennern Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Noen som vet åssen man får Tatt brassespark på Fifa 08 på Xbox360`?? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Noen som vet åssen man får Tatt brassespark på Fifa 08 på Xbox360`?? Å få til dette er avhengig av presisjonen på når du trykker inn skyteknappen så vidt jeg vet. For tidlig eller for sent og man ender med headinger.. Lenke til kommentar
fpsplayer Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Det står i instruksjonshefte til Fifa at man skal trykke på NumPad 5 for å vise gjeldende lagmentalitet, og trykk deretter på NumPad 5 for å bla gjennom mentalitetene. Det skjer ingenting når jeg trykker NumPad 5 ingame. Hva kan være galt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå