ugh! Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Pasningssystemet i FIFA 08 er så sinnsykt dårlig! En profesjonell fotballspiller står ikke ROLIG for å vente på at ballen havner i beina hans, når han får en pasning!Blir så frustrert over det at jeg blir gal! 9642306[/snapback] Jeg klarer fint å møte ballen ved å ganske enkelt peke venstre stikke i den retningen ballen kommer fra. Du burde prøve. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 jeg prøver og joine en online liga men får følgene melding: an xbox live membership limitation does not allow you to us this feature noen som hvet hva jeg skal gjøre da? har veldig lyst og være med og spille der. jeg kan spille vanlig online ranked match osv... Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Hadde nettopp et supert mål med Robinho. Brukte finesse-shot, og det ble en sinnsykt fin halvbrasse. Har slitt en del med å få inn målene i det siste, men når jeg slå av manuelle pasninger fikk det hele en bedre flyt. Lenke til kommentar
fpsplayer Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Hvordan gjør du finesse-shot? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Holder inne RB eller LB når du skyter. Usikker på hvilken sånn i farta.. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Pasningssystemet i FIFA 08 er så sinnsykt dårlig! En profesjonell fotballspiller står ikke ROLIG for å vente på at ballen havner i beina hans, når han får en pasning!Blir så frustrert over det at jeg blir gal! 9642306[/snapback] Jeg klarer fint å møte ballen ved å ganske enkelt peke venstre stikke i den retningen ballen kommer fra. Du burde prøve. 9643679[/snapback] Har prøvd maaange ganger. Men idioten står 100% stille. Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 RB, kalles plassért skudd. Er som regel alt for løst og blir lett tatt av keeper. Lenke til kommentar
xChrizzy Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Hey Er nå ny på 08 versonen av fifa og kunne trenge litt info. 1. Hvordan får man "unlocked" diverse tredjedrakter til de forskjellige lagene? 2. Og hvordan er det meningen at man skal skyte langskudd og kontrollerte skudd? Forstår jo hvordan finesse-skudd fungerer, men det er vel kun når du kommer nærme keeper og skal plassere den i kassa. Lenke til kommentar
albions Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Særsdeles sen release da:\ Pleier ikke FIFA vanligvis å komme i midten av september? 9050226[/snapback] Yay. Men dette er snakk om 360. Kan hende PC er tidligere ute, som de veldig ofte er 9050253[/snapback] Fifa 08 er i alle fall ute til PS3. Det kom vell for noen uker siden. Ja den Norske ligaen er med Lenke til kommentar
fpsplayer Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Noen som vet hvordan man endrer formasjon når man spiller online? Ser andre gjør det, men jeg finner ikke ut hvordan. Bruker tastatur. Lenke til kommentar
Borgen Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Synes fifa 08 er ganske kult men jeg sliter noe sinnykt med frispark, matar dem over hver eneste gang uansett styrke på sparket omtrent. Noen tips? Edit: Skrivefeil Endret 8. oktober 2007 av Borgen Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Synes fifa 08 er ganske kult men jeg sliter noe sinnykt med frispark, matar dem over hver eneste gang uansett styrke på sparket omtrent. Noen tips? Edit: Skrivefeil 9662615[/snapback] enig også på skudd får ikke til noe av det går bare over, skudd fungerer på volley. Lenke til kommentar
GreenEye Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hva er egentlig problemet når man får spilt med en del av vennene sine på live men ikke alle, når begge har activated eller open på alle nettverkssøkene på live? Får hverken snakket eller spilt med en kamerat på fifa 08, men jeg finner han i lobbies. Hva må jeg/han gjøre? Får jo spilt med andre på venneliste mi! Trenger hjelp fort. På forhånd takk Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hva heter nettsiden som man kan se opplastede replays på? Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Hva heter nettsiden som man kan se opplastede replays på? https://profile.ea.com/login.do;jsessionid=...foprofile.do%3F noen som har hørt rykter om en opdatering som skal fikse "Be a pro"? slik man kan spille en hel sesong som en spiller. Endret 9. oktober 2007 av Tommx Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 jeg prøver og joine en online liga men får følgene melding: an xbox live membership limitation does not allow you to us this feature noen som hvet hva jeg skal gjøre da? har veldig lyst og være med og spille der. jeg kan spille vanlig online ranked match osv... Du må vel ha xbox live gold membership da vil jeg tro, noe some koster penger. (500kr året er det ikke?) Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Prøvde å søke i tråden men fant ikke ut om.. Har next gen demo kommet? Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Vet forresten ikke om noen andre har nevnt det men i Demoen jeg har nå og hvis man får rødt kort og så velger å se reprise så har personen bare forsvunnet fra spillet. Så du ser ballen gå av seg sjøl, og spillern som jeg takla bare fly pent i lufte Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Prøvde å søke i tråden men fant ikke ut om.. Har next gen demo kommet? Jepp, til både PS3 og til X360. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå