Gilmek Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 hvor får jeg tak i det? for ettersom jeg har skjønt det, vil ikke pc'n eller mobilladeren min funke i usa uten det. evt pris? Lenke til kommentar
Masserarti Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Omformer osv er vel svindyrt i Norge. Befinner meg i Canada akkurat nå, og der ligger de på 120nok++ på wal-mart. Der får du både adapter og omformer i samme pakke Lenke til kommentar
Looke Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 se på clas ohlson. der mener jeg at jeg har sett noen kjekke greier som gjør om strømmen. og de er ikke så svindyre heller. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 (endret) hvor får jeg tak i det? for ettersom jeg har skjønt det, vil ikke pc'n eller mobilladeren min funke i usa uten det. evt pris? 9050139[/snapback] De fleste ladere (om ikke alle) til bærbar pc eller mobiltelefoner fungerer på alle spenninger fra 100 til 240 volt, 50/60 Hz. Du trenger derfor bare adapter til den stikkontakttypen de bruker i USA. De stiller seg automatisk til spenningen. Vi være angitt som følger på lader: Input: AC 100-240V 50/60Hz. (betyr at de kan brukes hvor som helst på kloden) For stasjonære PC-er er omtrent alle strømforsyninger også laget for ulike voltstyrker, men her må man ofte stille om manuelt. PS! Fant ut at jeg hadde en lader eller AC/DC adapter av 20 stk som ikke var 100-240V 50/60Hz. Endret 14. juli 2007 av Bolson Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå