Da_Assassin Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 endelig har det kommet noe som gjør oss litt større nerder litt slankere, eller kanskje det ikke er en så god ide allikevel? http://www.aftenposten.no/nyheter/nett/spi...rticleID=467232 Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Da_Assassin: Var ikke dum den da, men eg er littover 60kg så eg har ikke brukt for det leketøyet. En fine måte å øke omsetningen på data og ps2 til folk med littfor mye flesk på skrotten :wink: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 En slik må jeg få meg...(når jeg får meg ps2 dah ) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Næsh det der høres ikke akkurat noe kult ut. Skal eg trimme så drar eg til en trening studio. Lenke til kommentar
letmein Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Virka som en litt halvgjennomtengt idé hehe. Alså, alle her har sikkert løpt en tur (i en gym time eller noe sånt) og prøvd å se hva klokka er samtidig som man løper... Det er helt umulig. Så å drive å sykle samtidig som man skal spille må vel bli noe upraktiskt.. :-? Er vel en grunn for at de bare spiller musikk på helsestudio... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå