kaaasen Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Heisann! Jeg har foreslått dette tidligere også. Husker ikke akkurat når, men jeg vil tro det har gått halvannet-to år siden sist. Jeg bruker for tiden Hardware.no - dynamisk-skinnet på forumet, og ønsker et lignende Gamer.no-skin i Gamer.no's farger. Menyen som er på siden er brilliant på HW-skinnet, og det er vel strengt tatt ikke så alt for mye arbeid å lage en Gamer.no-versjon av skinnet heller? Håper dere kan ta det opp til diskusjon i alle fall - og eventuelt flytte posten til "Tilbakemeldinger om forumet" hvis dere mener at denne posten hører mer hjemme der. Complexion Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Ser ikke helt store forskjellen på gamer.no skinnet og diskusjon.no skinnet når det gjelder farger og da har du jo også menyen på sidene? Eller er det pga dynamiteten, som det forøvrig ikke er på diskusjon.no skinet? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 11. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2007 Ser ikke helt store forskjellen på gamer.no skinnet og diskusjon.no skinnet når det gjelder farger og da har du jo også menyen på sidene? Eller er det pga dynamiteten, som det forøvrig ikke er på diskusjon.no skinet? 9050219[/snapback] Det er vel helst det dynamiske, ja - men også pga. Gamer.no-logoen, og selve designet på websiden som de kunne overført til forumet. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 IBP Default Skin med gamer.no-farger ville vært perfekt, synes nå jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå