Gå til innhold

Halo 3 gameplay fra E3 2007


Locrin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Got a lot of questions about the AV calibration tool, and so I decided that it’s not terribly secret, so I should give you some info. Of course this isn’t on the same schedule as the game, so it could change slightly, but at the time of writing, this is all correct.

 

First off, what is it? Well, simply put, it’s a 360 app that helps you tune your TV to best display Halo 3. Now, we’re using industry standards to make sure that this actually helps with any and all TVs. These standards are as close to objective and “correct” as is possible to achieve, but again, the nature of this kind of calibration is by its nature, subjective. However, we’ve had them independently tested and verified by industry experts, so the settings, if correctly adjusted, should make Halo 3 and everything else you watch on an HD set, look better.

 

Weeee.

Lenke til kommentar
Forge

Noen gode ideer om hva Forge kan brukes til i private games.

Noe lignende strategispill. Spawne medkits, kjørtøy og våpen til dine soldater som løper rundt og sloss osv.

 

Eller lage skikkelig "Castle Assault".

4 stk starter inne i ett tårn el noe (det mappet som passer best) med ubegrenset eller begrenset ammunisjon og våpen, resten starter et stykke unnå med begrensede eller ubegrensede menger ammunisjon og våpen.

Take the castle. (Cluet er at bare ett av lagene har uendelig ammo)

Lenke til kommentar
Eller lage skikkelig "Castle Assault".

4 stk starter inne i ett tårn el noe (det mappet som passer best) med ubegrenset eller begrenset ammunisjon og våpen, resten starter et stykke unnå med begrensede eller ubegrensede menger ammunisjon og våpen.

Take the castle. (Cluet er at bare ett av lagene har uendelig ammo)

9213865[/snapback]

Hehe, mye som kan finnes på her ja. Så lenge det er private game så burde det gå bra.

Gleder meg til system link matcher med Forge. :p Blir sikkert litt små-kaotisk.

Lenke til kommentar
O Rly? Det har vi jo visst hele tiden, at Bungie ikke har røpet alt.

9218655[/snapback]

Jeg visste ikke at det var mer... Jeg visste at det sikkert er mer våpen, kjøretøy og annet sånne gameplay-faktorer, men ikke at det var mer user-generated-content tools (f.eks saved films, saved screenshots), om du skjønner hva jeg mener. :thumbup:

Endret av MartinLande
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...