Gå til innhold

Halo 3 gameplay fra E3 2007

Locrin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har da aldri skrevet at Bungie har lovet noe som helst...

Jeg har kun kommentert at de prøver å unnskylde seg(tatt fra xbox-scene.com) med det _jeg_ synes er dårlige unnskyldninger.

De har vel egentlig aldri unnskyldt seg for noe som helst.

De informerte oss om at Online Coop ikke var helt ordentlig igang enda (på det tidspunktet) var pga ditt og datt.

Og for å legge den saken under en skuff en gang for alle:

Halo 3 will feature 4 player co-op on Xbox Live!

During a official press conference in Amsterdam Microsoft and Bungie confirmed that Halo 3 will feature 4 player cooperative play on Xbox Live.

More info coming soon.

Lenke til kommentar
Og for å legge den saken under en skuff en gang for alle:

Halo 3 will feature 4 player co-op on Xbox Live!

During a official press conference in Amsterdam Microsoft and Bungie confirmed that Halo 3 will feature 4 player cooperative play on Xbox Live.

More info coming soon.

9182766[/snapback]

Nå er det rett før jeg hopper gjennom 360'en, svømmer over internett-dammen og gir deg en stor kos Pakus-gutt!

WOOHOO. Dette var jo fantastisk :w00t:

Prrrrrrrrrrrrrrrrrrrr prrrrrr

Edit: Har du en link forresten? Nesten for godt til å være sant det her.

Endret av Darth MToffy
Lenke til kommentar
Ååå dette er ubër nice news!!  :thumbup:

Det skal bli meg noe onlinespilling i høst føler jeg... Faen jeg må nesten kutte ut alle planer om noe som helst jeg. Dette kommer til å ta myyye av fritiden min hehe.

:ph34r:

9182860[/snapback]

Hør hør.

Har vi en date for coop-spilling helgen spillet kommer, ladyshaft? Få med Kaiuss og kanskje Our kid!? Det tror jeg kunne blitt en slager. Må bare samkjøre pissepauser og slikt :innocent:

Lenke til kommentar
Håpløst av Bungie dette rett og slett.

Hvis du tror det så...

DE HAR ALDRI SAGT AT ONLINE COOP IKEK KOMMER ELLER LIGNENDE!

Melding fra Bungie Kilde!

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
We didn’t start the fire, but a series of reports that spread from an unfortunate leak of an upcoming issue of U.S. enthusiast magazine Electronic Gaming Monthly spiraled out of control and suddenly reports on the Internet included salacious headlines like “Halo 3 Co-Op Heads Offline” and heads needed to be dipped in ice water in order to prevail.

All we confirmed to EGM for their sweet, mind-twitterpating Campaign reveal (and other massive feature reveal) regarding Cooperative Play in Halo 3’s Campaign is that System Link co-op will be included in Halo 3. Just like we told EGM, we’re aware that people want co-op online but the challenge of getting our complicated A.I. systems, huge game world, and gargantuan encounters neatly packaged and transferring across the Interwebz is a mythic undertaking. Nonetheless, like other elements of Halo 3, online co-op is a feature we’re wrestling with somewhere in a muddy and muggy Florida swamp against a ton-toothed Alligator, but, what we haven’t really talked about is how big the knife we brought to the wrasslin’ match is.

All that said, EGM doesn’t really know whether or not Halo 3 will ship with online co-op, only Bungie knows. The only thing they did know is that co-op was available for split-screen and System Link. As we approach the tail end of development, we will have a clearer picture of whether or not that online feature will be included. Assuming either way would be foolish at this time. We will say more when we feel it’s prudent. Because that’s how we roll.

Online Coop er eneste som duger nå i mine øyne. At Bungie med sine ressurser ikke skal klare dette er monster-irriterende... Hadde gledet meg vilt til å spille Halo 3 i coop.

De klarer det... men ting tar tid, og det er lenge til det kommer ut.

Kilde!

Bungie unnskylder seg med at på noen steder vil spillerene være for langt fra hverandre!?!?

Hva er det for noe vas.. Se på crackdown! Der kan man være milesvis unna hverandre uten problemer.

Les hva de sa selv.....

Kilde!

Lurer på hva Bungie har brukt all tiden og pengene på nå jeg. Ikke gir de oss noe spesiellt imponerende grafikk og så klarer de ikke online coop heller? Rett og slett for dårlig i disse dager hvis du spør meg.

De har brukt alle pengene og tiden på og lage ett spill som skal oppfylle forventningene til hver eneste Xbox 360 eier (nesten).

Kilde!

Hadde ikke dette spillet hatt bokstavene "H" "A" "L" "O" i tittelen og hatt en fantastisk mp-beta så hadde jeg avbestilt det nå. Såpass skuffet begynner jeg å bli over det bungie har kommet med til nå . Får håpe de har lagt alle ressursene i å lage tidenes historie :hmm:

Kilde!

Har dere fått nok av Kilder? I think not... Kilde!

Kilde!

Kilde!

Kilde!

9114039[/snapback]

har du en link til en kilde til eller? :--------D

Endret av BloodSpiller
Lenke til kommentar

Hehehe vittig hvor lite som skulle til før jeg ble supergira på Halo igjen.. Bare ikke Lakus farer med lureri her nå :hmm:

Nå får absoluttspill bare sørge for at jeg har spillet til launch. Hvis ikke må Elkjøp utnyttes tror jeg :innocent:

Spillet skal komme på en fredag eller hur? Hvis ikke ender det opp med en "sykedag" eller 2 tror jeg :whistle:

Fy dryppende *****saft så nice denne nyheten var :w00t:

*danse*

Lenke til kommentar
Bare ikke Lakus farer med lureri her nå :hmm:

Er nok ikke jeg som driver med lureri nei ;)

Men ettersom konferansen er i Amsterdam kan man jo lure på om skribentene hadde røyka noe White Widow eller noe før de satt seg ned og skrev :p

Lets hope they didn't!

Lenke til kommentar
Acting as a team is a fantastic new twist to the Campaign gameplay – something that works as well on foot, in close confines as it does on the battlefield, with large scale vehicle mayhem. Scared of Jackal snipers? Send out a scout to see what dangers lie ahead. Terrified of an open field? Flank your enemies and swipe their rides. The combinations and scenarios are endless – and you’ll be able to enjoy them time and time again in Saved Films of your co-op exploits.

ååååh åååh åh åååååh ååh ååååh åååååååååååååååååååååååååååååååååååååh. :eek::omg::sleep:

*puste**pese*

Faen så lenge til dette spillet kommer ut nå :cry:

Edit: Dette her var så morro at jeg rett og slett må ta meg en iskald pilsner :thumbup:

Endret av Darth MToffy
Lenke til kommentar

Årets nyhet for min del. :p

Herlig av Bungie, ble skeptisk når jeg las utsagnet om at det kanskje ikke var mulig med 2 player co-op over Live en gang. Kommer til å runne H3 alene på heroic førsta gang, deretter legendary i co-op.

Dette blir stort! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...