Comprade Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Det er ikke bekreftet. De jobber med saken, og hvis de ikke får de til å funke perfekt, kommer det ikke med. Det utelukkes jo ikke at det kommer som en oppdatering senere heller Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Det er ikke bekreftet. De jobber med saken, og hvis de ikke får de til å funke perfekt, kommer det ikke med. Det utelukkes jo ikke at det kommer som en oppdatering senere heller 9109885[/snapback] hrmf hrmf... det er jo for sent da Kommer garrantert til å spille gjennom spillet den første helgen det er ute. Er blitt så bortskjemt med online coop i andre spill nå at det rett og slett er ufattelig skuffende at det sannsynligvis ikke kommer med i selveste halo.... Split-screen blir aldri like bra selv om det er morro det også. fisse fisse faen altså dette var skuffende. Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Det er ikke for sent. Det er fremdeles 10 uker igjen til launch. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Noe som jeg tror er for lite om de skal få med noe så stort som co-op over xbl. Synd, egentlig. Men får håpe at det kommer ved en oppdatering eller noe. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Det er ikke for sent. Det er fremdeles 10 uker igjen til launch. 9110812[/snapback] Jøss...når du oppgir resterende tid i uker slår det meg virkelig at det faen meg ikkje er lenge til. Suns ukene ramler avgårde for tiden Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 (endret) All we confirmed to EGM for their sweet, mind-twitterpating Campaign reveal (and other massive feature reveal) regarding Cooperative Play in Halo 3’s Campaign is that System Link co-op will be included in Halo 3. System Link er mye bedre! 10x bedre enn Live, mener jeg. edit: Djuusi pikktjørs - rait hir Endret 21. juli 2007 av MartinLande Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 All we confirmed to EGM for their sweet, mind-twitterpating Campaign reveal (and other massive feature reveal) regarding Cooperative Play in Halo 3’s Campaign is that System Link co-op will be included in Halo 3. System Link er mye bedre! 10x bedre enn Live, mener jeg. edit: Djuusi pikktjørs - rait hir 9112449[/snapback] System link funker dårlig når man sitter med projektor/lerret. Man plukker ikke bare opp dette og tar det med til en kompis sånn helt uten videre. Håpløst av Bungie dette rett og slett. Split-screen funket fint før når det ikke var noe annet alternativ og system-link var ok når man satt på små tv-er som var lette å flytte på... Online Coop er eneste som duger nå i mine øyne. At Bungie med sine ressurser ikke skal klare dette er monster-irriterende... Hadde gledet meg vilt til å spille Halo 3 i coop. Bungie unnskylder seg med at på noen steder vil spillerene være for langt fra hverandre!?!? Hva er det for noe vas.. Se på crackdown! Der kan man være milesvis unna hverandre uten problemer. Lurer på hva Bungie har brukt all tiden og pengene på nå jeg. Ikke gir de oss noe spesiellt imponerende grafikk og så klarer de ikke online coop heller? Rett og slett for dårlig i disse dager hvis du spør meg. Hadde ikke dette spillet hatt bokstavene "H" "A" "L" "O" i tittelen og hatt en fantastisk mp-beta så hadde jeg avbestilt det nå. Såpass skuffet begynner jeg å bli over det bungie har kommet med til nå . Får håpe de har lagt alle ressursene i å lage tidenes historie Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Håpløst av Bungie dette rett og slett. Hvis du tror det så... DE HAR ALDRI SAGT AT ONLINE COOP IKEK KOMMER ELLER LIGNENDE! Melding fra Bungie Kilde! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor We didn’t start the fire, but a series of reports that spread from an unfortunate leak of an upcoming issue of U.S. enthusiast magazine Electronic Gaming Monthly spiraled out of control and suddenly reports on the Internet included salacious headlines like “Halo 3 Co-Op Heads Offline” and heads needed to be dipped in ice water in order to prevail. All we confirmed to EGM for their sweet, mind-twitterpating Campaign reveal (and other massive feature reveal) regarding Cooperative Play in Halo 3’s Campaign is that System Link co-op will be included in Halo 3. Just like we told EGM, we’re aware that people want co-op online but the challenge of getting our complicated A.I. systems, huge game world, and gargantuan encounters neatly packaged and transferring across the Interwebz is a mythic undertaking. Nonetheless, like other elements of Halo 3, online co-op is a feature we’re wrestling with somewhere in a muddy and muggy Florida swamp against a ton-toothed Alligator, but, what we haven’t really talked about is how big the knife we brought to the wrasslin’ match is. All that said, EGM doesn’t really know whether or not Halo 3 will ship with online co-op, only Bungie knows. The only thing they did know is that co-op was available for split-screen and System Link. As we approach the tail end of development, we will have a clearer picture of whether or not that online feature will be included. Assuming either way would be foolish at this time. We will say more when we feel it’s prudent. Because that’s how we roll. Online Coop er eneste som duger nå i mine øyne. At Bungie med sine ressurser ikke skal klare dette er monster-irriterende... Hadde gledet meg vilt til å spille Halo 3 i coop. De klarer det... men ting tar tid, og det er lenge til det kommer ut. Kilde! Bungie unnskylder seg med at på noen steder vil spillerene være for langt fra hverandre!?!? Hva er det for noe vas.. Se på crackdown! Der kan man være milesvis unna hverandre uten problemer. Les hva de sa selv..... Kilde! Lurer på hva Bungie har brukt all tiden og pengene på nå jeg. Ikke gir de oss noe spesiellt imponerende grafikk og så klarer de ikke online coop heller? Rett og slett for dårlig i disse dager hvis du spør meg. De har brukt alle pengene og tiden på og lage ett spill som skal oppfylle forventningene til hver eneste Xbox 360 eier (nesten). Kilde! Hadde ikke dette spillet hatt bokstavene "H" "A" "L" "O" i tittelen og hatt en fantastisk mp-beta så hadde jeg avbestilt det nå. Såpass skuffet begynner jeg å bli over det bungie har kommet med til nå . Får håpe de har lagt alle ressursene i å lage tidenes historie Kilde! Har dere fått nok av Kilder? I think not... Kilde! Kilde! Kilde! Kilde! Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Hadde ikke dette spillet hatt bokstavene "H" "A" "L" "O" i tittelen og hatt en fantastisk mp-beta så hadde jeg avbestilt det nå. Såpass skuffet begynner jeg å bli over det bungie har kommet med til nå . Får håpe de har lagt alle ressursene i å lage tidenes historie 9113907[/snapback] Virker som du har satt veldig høye krav til spillet. Er glad for at jeg ikke gjør det. Gleder meg til å filme System-Link matchene vi trolig kommer til å ha. Skjedde så utrolig mye sykt på Halo 2 når vi spilte, som vi gjerne skulle ha tatt opp. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 (endret) Nå får folk slappe litt av og ta rykter med ro. Enkelte virker som noen fanatiske kjerringer som nettopp har fått et rykte om at Chanel ikke lanserer den nye veska i gullfarge.. Jeg vil "finish the fight" alene! Jeg skal låse kjerringa inne på gjesterommet, innta sofaen med en cola og potetgull og spille Campaign til jeg er ferdig! MP får bare komme som replay value. Endret 21. juli 2007 av überGoliath Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 System link is teh shit da! Sitte et par dager på et svett gutterom med ubegrenset tilgang på allslags usunnheter. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Jeg skal låse kjerringa inne på gjesterommet, innta sofaen med en cola og potetgull og spille Campaign til jeg er ferdig! MP får bare komme som replay value. 9115193[/snapback] Enig. Skal fullføre singleplayer før jeg hiver meg på multiplayer delen. Ikke faen at en liten ameriskansk drittunge skal rope slutten rett i trynet mitt når jeg spiller en match. Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Ser ikke helt det store med Coop online. Vil heller nyte spillet selv før jeg begir meg ut på noe online coop. INGENTING er som å sitte på gutterommet sitt, med et nytt Halo-spill og fullføre det uten en eneste natts søvn. Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 snip snip 9114039[/snapback] Rolig nå lakusgutt... Jeg har da aldri skrevet at Bungie har lovet noe som helst... Jeg har kun kommentert at de prøver å unnskylde seg(tatt fra xbox-scene.com) med det _jeg_ synes er dårlige unnskyldninger. Samme om Bungie ikke har lovet noe som helst så har jeg da lov til å forvente online coop i disse dager? Andre spill klarer det uten problemer så hvorfor ikke en stortittel som Halo3?.. Tenk litt på det før dere fyrer opp fanboy-musklene deres her. Og til alle dere som nevner system-link og gutterom.. Det er en del folk som ikke bor hjemme hos mor på gutterommet lenger Forøvrig er det alltid like festlig at folk ikke takler at andre har forskjellige meninger enn dem selv.. For meg er systemlink totalt uinteressant og det samme er splitscreen av forskjellige årsaker.. Noen her som faktisk har tenkt tanken på at man ønsker å spille coop med noen som ikke bor på gutterommet hos mor i nabogata også? Gears of war, Crackdown og andre spill har vist hvordan ett spill kan bli fantastisk med online coop og jeg regnte derfor med at bungie fulgte opp her siden de var veldig tidlig ute med coop i campaign selv om det var i spitscreen. At noen kanskje ikke har prøvd online coop på disse spilllene eller mangler folk de liker som vil spille med dem har da vitterlig ikke noe med saken å gjøre... _JEG_ vil ha online coop. Jeg bryr meg vel ikke en døyt om andre synes online coop er unødvendig. I mine øyne har Bungie dritt seg ut hvis de lanserer dette spillet uten online coop.. Og det hjelper ikke en døyt om de lanserer dette som DLC 1dag eller senere etter release. Er det ikke på release så har jeg det ikke tilgjengelig når jeg skal spille campaign for første gang og da er det for sent allerede for meg. Jeg har lyst til å spille online coop med en kompis(eller flere) på releasedagen for å kunne dele denne opplevelsen slik vi i sin tid spilte gjennom Halo 2 på splitscreen sammen. Har vi ikke denne muligheten fra dag 1 så blir det aldri den samme opplevelsen. Folk som så frem til og liker online coop ser dette poenget regner jeg med. Legger man til at spillet i mine øyne ser ut til å skuffe litt grafikkmessig så er jeg mer skuffet over ett spill før launch enn jeg har vært på lenge.. Dette er min mening så det er bare å leve med den.. Hvis andre forguder Bungie/Halo samme hva de får servert så må de gjerne det, men jeg ser i hvert fall at Halo 3 så langt ikke lever opp til hypen fra mitt ståsted. Det som også er morsomt er at folk tydeligvis ikke ser at jeg faktisk har forhåndskjøpt spillet og gleder meg til både campaign og mp, men det er faktisk mulig å være skuffet på samme tid dere!! Sånn, nå må dere puste 2 ganger før dere skriker ut om hvor fint det er med gutterom, svette, chips, cola, systemlink, splitscreen eller whatever floats your boat. Dette er ett tilbakelagt stadie for meg personlig, men dere skal selvsagt få lov til å kose dere med dette så mye dere vil... PS!! Dette innlegget er ikke rettet kun mot lakus pakus, men mot alle som skriker og hoier seg fordi noen er så frekke/teite at de skriver noe som kan tolkes negativt om Halo/Bungie Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Tipper at evt. mangel på Coop-online vil bli trekt frem i samtlige anmeldesler av spillet når den tid kommer. Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Ja de finner vel ikkenoe annet så Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Ja de finner vel ikkenoe annet så 9120694[/snapback] Sikkert noen som klager på grafikken også Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Vi får vente å se. Vedder en hundrings på at det kommer med.. noen som vil vedde i mot? Er jo fortsatt en god del tid igjen. Mener å huske (alltid fint når en setning begynner med det, ikke sant? ) at bungie sa de var så godt som ferdig med spillet historie og gameplay- messig, og at de brukte den siste tiden til polering og tweaking - altså de driver nok med co-op problemet as we speak.. Blir også meget, meget skuffet om det ikke kommer med.. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Nå tar det vel litt tid å lage alle kopiene av spillet og, så må det pakkes og sendes ut til butikker verden over, sånt tar vel litt tid? Jeg tviler på at det kommer med, kanskje ved en senere oppdatering, men ikke på launch day. Kjøpes skal det uansett. Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Jeg beregner at kopiering og shipping tar en måned Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå