Gå til innhold

Halo 3 gameplay fra E3 2007

Locrin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan runde spillet fort på Legendary da..

9075556[/snapback]

Vanskelighetsgraden økes sikkert når man er flere.

Får bare håpe vi slipper å spawne på siste checkpoint hver gang èn dør, slik som på Halo 2. :p

Eller er kanskje best sånn... :hmm:

9075807[/snapback]

Tror det er best sånn, jeg og en kamerat kom oss igjennom legendary co-op ved å la en stå igjen langt unna, mens den andre gikk fram og tømte granater og magasin i fienden. Blei drept fort, men spawna jo med en gang.

For min del ble det faktisk >nesten< artigere å spille halo2 legendary co-op når man ikke kunne jukse. Blei jo selvsagt sure på hverandre når partneren døde men men. :D

Endret av okristian1
Lenke til kommentar
The Arbiter, Elites og Grunts kommer til å spille en større rolle i Halo 3 siden Brutes har startet en borgerkrig blant Covenants (Elites og Grunts vs. Brutes og Jackals)..The High Council ble vel slakta av Brutes i Halo 2?!

9067386[/snapback]

jeg mente jo selveste Arbiter da, han du fikk spille som i 2'ern..

Lenke til kommentar

überGoliath har vel rett. Selvsagt vil Arbiter være i Halo 3.

Kan forresten anbefale HaloPedia til folket. Mye bra lesestoff, og du kan lese veldig detaljert om hva som skjedde i Halo: CE og Halo 2, og enda mer. Historien i Halo er dypere enn hva mange tror.

Endret av StaBBer
Lenke til kommentar

Stemmer det! Hvis man i tillegg leser Halo-bøkene, får man en ganske komplett forståelse av hva som skjer ellers..

Litt trivia til siste Halo 3-trailer:

Skipene til UNSC ble designet for å etterligne BattleRifle, det ser man tydelig i traileren og at de tom. skyter fra tippen :wee:

Endret av überGoliath
Lenke til kommentar
Noen som vet om EGM er å finne i Norge? Tenkt å kjøpe August utgaven..

Helt umulig å lese hva som står ut i fra scansa.

9105242[/snapback]

nesten like umulig som siste Harry Potter boka :whistle:

Men EGM er vel et blad som er blitt solgt i Norge i mange år nå (vist jeg ikke husker totalt feil)

Lenke til kommentar

Jeg er også ute etter EGM, men i hvilken by er dere? Jeg har ikke funnet den i Oslo iallefall... :cry:

Flotters, da det skal handles. Når omtrent kommer August-utgaven?

Kan evt. ta bilde av sidene selv i bedre kvalitet hvis det ikke dukker opp noen bedre.

9105550[/snapback]

Lenke til kommentar

Om man zoomer inn litt, kan man lese det meste.

Et spennende sitat:

There's an encounter at the end of the second mission that you play that has more enemies and allies in it, than the entire first mission in Halo. And that's not even the largest encounter in the game.

:dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...