Gå til innhold

Halo 3 gameplay fra E3 2007


Locrin

Anbefalte innlegg

Tror Halo 3 vil gjøre det bra. Men er nok kun for de som liker Halo ifra før.

9063517[/snapback]

Tipper utenforstående folk har hørt litt snakk om det, så tipper de kommer til å kjøpe det også. :p

9063798[/snapback]

Man kan spille Halo2 og like det uten å spille enern. Halo3 kommer til å selge dritbra på grunn av all hypen uansett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Forrige meld. om antall forhåndssolgte Halo 3 kopier var vel allerede nesten opp i mot Halo 2?

9067585[/snapback]

 

Fh.best tar jeg alltid med en stor klype salt. Men vi får se. Føler bare at hypen ikke er i nærheten av hva den var med halo 2 og det er jo bare omtrent 2 måneder til det kommer ut.

 

Jeg tror siden mange ble litt skuffet over Halo 2 så vil ikke Halo 3 gjøre det så bra som mange tror. Samme skjedde med MGS3. Veldig mange ble skuffet over MGS2, derfor det relativt labre salget for MGS3.

 

Virker ikke som Halo beta hjalp særlig heller, hører mange si den er skuffende.

Lenke til kommentar

Ekstasiske greier! Å ja, grafikken er kanskje ikke helt GeOW. Men heller slik den skal være i Halo spør du meg. Litt "enkel", stylized og godt polert grafikk. Dessuten, om vi virkelig får begi oss ut i episke slag på enorme slagmarker med hundrevis av finder på bakken og himmelen fylt med covenant slagskip.. i kamp med menneskenes motparter. Da er jeg en glad mann uannsett!

Lenke til kommentar
Ekstasiske greier! Å ja, grafikken er kanskje ikke helt GeOW. Men heller slik den skal være i Halo spør du meg. Litt "enkel", stylized og godt polert grafikk. Dessuten, om vi virkelig får begi oss ut i episke slag på enorme slagmarker med hundrevis av finder på bakken og himmelen fylt med covenant slagskip.. i kamp med menneskenes motparter. Da er jeg en glad mann uannsett!

9070234[/snapback]

We could be friends. :)

 

Noen som vet hvor jeg kan bestille Collectors Edition? (Ikke Legendary)

9067647[/snapback]

Playx.com har det til 599,- ihvertfall, grei pris det. Tror ikke du finner LE det noe spesielt billigere.

Lenke til kommentar
Ekstasiske greier! Å ja, grafikken er kanskje ikke helt GeOW. Men heller slik den skal være i Halo spør du meg. Litt "enkel", stylized og godt polert grafikk. Dessuten, om vi virkelig får begi oss ut i episke slag på enorme slagmarker med hundrevis av finder på bakken og himmelen fylt med covenant slagskip.. i kamp med menneskenes motparter. Da er jeg en glad mann uannsett!

9070234[/snapback]

We could be friends. :)

 

Noen som vet hvor jeg kan bestille Collectors Edition? (Ikke Legendary)

9067647[/snapback]

Playx.com har det til 599,- ihvertfall, grei pris det. Tror ikke du finner LE det noe spesielt billigere.

9070426[/snapback]

Men får jeg spillet på dagen eller før da?

 

Vil ikke vente, mens spillet står på elkjøp f.eks :(

Lenke til kommentar
Men får jeg spillet på dagen eller før da?

 

Vil ikke vente, mens spillet står på elkjøp f.eks :(

9070464[/snapback]

Hos PlayX får du spillet sent, så vidt jeg vet. De har lageret i Danmark, så det skal langt for å komme til din postkasse.

Jeg foretrekker AbsoluttSpill, by far. Der kommer spillene, om ikke dagen før release, så ihvertfall på dagen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...