Gå til innhold

Halo 3 gameplay fra E3 2007


Locrin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

det som ser ganske bra ut er at det ikke er noe hakkete kanter i grafikken, gigiz eller hva det heter, masse sånn atialaising, ytrolig skarpt og ren grafikk

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
det som ser ganske bra ut er at det ikke er noe hakkete kanter i grafikken, gigiz eller hva det heter, masse sånn atialaising, ytrolig skarpt og ren grafikk

9054102[/snapback]

Tenker du på "Jaggies" og "anti-aliasing"? :p

9055164[/snapback]

 

haha, ja det var det...

Lenke til kommentar

Synes spillet ser artig ut jeg er ikke så veldig opptatt at grafikken må være helt på topp.. utviklingen går så fort nå uansett.. men jeg lurte litt på en ting.

 

Åssen ble halo serien så populær? jeg husker jeg hadde 1ern eller 2 ern.. prøvde da bare singel player delen, men jeg synes alt repeterte seg hele tiden å jeg ble til slutt dritt lei..

Lenke til kommentar
Åssen ble halo serien så populær? jeg husker jeg hadde 1ern eller 2 ern.. prøvde da bare singel player delen, men jeg synes alt repeterte seg hele tiden å jeg ble til slutt dritt lei..

9057032[/snapback]

Det var vel at det var så bra gameplay, enkelt og greit. Grafikken var heller ikke noe å kimse av. Multiplayeren på både nummer en og to ble jo utrolig populære. I skrivende stund er det jo 48,670 spillere som spiller Halo 2 online. :hmm:

 

Edit: Akkurat nå, altså.

Endret av MartinLande
Lenke til kommentar
Åssen ble halo serien så populær? jeg husker jeg hadde 1ern eller 2 ern.. prøvde da bare singel player delen, men jeg synes alt repeterte seg hele tiden å jeg ble til slutt dritt lei..

9057032[/snapback]

Det var vel at det var så bra gameplay, enkelt og greit. Grafikken var heller ikke noe å kimse av. Multiplayeren på både nummer en og to ble jo utrolig populære.

 

Edit: Akkurat nå, altså.

9057098[/snapback]

 

Det grunnleggende gameplayet i halo består av granater, melee og skyting. En annen faktor er måten de klarte å blande inn kjøretøy på. Halo universet var også stort og dypt, og det finnes i dag utrolige mengder lesestoff forbundet med Halo.

Endret av okristian1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...