Lakus Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 (endret) Enda en film! http://n4g.com/xbox360/NewsCom-61580.aspx Halvparten er Campaign og andre halvparten er Mulitplayer, man ser forskjell Legg merke til gresset, refleksjoner på Brute'n, og på skalaen i landskapet akkurat når bilen kjører over haugen rett før kameraet bytter til Multiplayer Gameplay! Endret 23. august 2007 av Lakus Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Singleplayer Montage. http://media.xbox360.ign.com/media/734/734...id_2095499.html Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 blir bare mer og mer imponert for hver film jeg ser kannke vente lenger!! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 (endret) Nydelig, kom litt i siget nu ja. Tenkte eg skule fullføre Halo 2 i dag gitt Endret 23. august 2007 av Mala Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Bel veldig imponert skal dog slutte å se filmer som kommer i fremtiden slik at jeg vil bli mer "blown away". synes noen ganger at f. eks. reviews er full av spoiler som gametrilaers eller gamespots av bioshock er. Uansett, ser fantastisk ut og veldig åpent. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Videokvaliteten var ikke akkurat den beste, og det var en film som var filmet av en TV skjem.Men vi har jo visst helt siden Betaen hvordan grafikken i mulitplayerdelen ville se ut, mer eller mindre. Og for min del holder det mer enn nok, fordi Halo er knallgøy online uansett! Singleplayer delen er ikke "holdt igjen" på grafikkdelen, men det er også gjort klinkende klart for lenge siden, at Halo 3 ikke vil være en grafisk utfordrer til gears of War++. 9341103[/snapback] Hvis de bildene som vi så postet tidligere her var ingame så er jo halo 3 etter mitt syn en utfordrer til gears of war. Men jeg har mine tvil ang. at det vil se så bra ut.. Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Vil ikke se på noen av filmene. Vil forvente så lite som overhode mulig Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Enig der. Fra nå av ser jeg bare MP-footage. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Da har vi en trilogoi oss imeoom da ^^ (ha... ha...ha) Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Så kommer jeg og ødelegger triologien og vi blir en firologi. Men tror jeg også skal vike unna HD-materiale fra Halo 3 campaign. Aksepterer videoer fra Bungie, men ingame ska jeg holde meg unna. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Hva med Ingame fra Bungie? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 (endret) Tror ikke de vil prøve å gi ut noe slikt. Hvorfor skal de, når de er dekket av flere titalls/hundretalls nettsider som mer enn gjerne bruker serverkapasitet på Halo 3-video. Håper heller på videoer som Starry night. Med mindre det er en viktig video for å forstå historien tror jeg at jeg holder meg unna. Edit: Om du tenker på f.eks. stands Bungie har hvor de spiller ingame ... så nei da også. Endret 23. august 2007 av The_Fire Lenke til kommentar
Lygre Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Videoen Bungie viste oss fra E3 i år var ingame da. So there you go. Lenke til kommentar
Hansiii Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Gamersyde har filmet hele 17 minutters campaign demoen som MS viser i Leipzig, hittill har de bare lagt ut et par minutter, men resten kommer sener http://www.gamersyde.com/news_4868_en.html Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Inneholder de minuttene noen spoilers av nevneverdig betydning? Vitkig saker detta vøtt. Lenke til kommentar
xelA Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Veit ikke om noen har sett disse videoene, men må si jeg likte dem : - Demonstrasjon av Forge http://youtube.com/watch?v=xWHR6SD7wnE - Litt av hvert, nytt kjøretøy, litt multiplayer og litt singleplayer (spoiler, bare stopp filmen der singleplayer begynner for å slippe å se cutscenes etc ) Lenke til kommentar
Oxidia Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Inneholder de minuttene noen spoilers av nevneverdig betydning? Vitkig saker detta vøtt. 9349988[/snapback] nei, var ikke noen spoilere.. var bare litt skyting, kjøring og demonstrasjon av replay-funksjonen for det meste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå