Gå til innhold

Halo 3 gameplay fra E3 2007

Locrin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bel veldig imponert :dribble: skal dog slutte å se filmer som kommer i fremtiden slik at jeg vil bli mer "blown away". synes noen ganger at f. eks. reviews er full av spoiler som gametrilaers eller gamespots av bioshock er. Uansett, ser fantastisk ut og veldig åpent.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Videokvaliteten var ikke akkurat den beste, og det var en film som var filmet av en TV skjem.

Men vi har jo visst helt siden Betaen hvordan grafikken i mulitplayerdelen ville se ut, mer eller mindre.

Og for min del holder det mer enn nok, fordi Halo er knallgøy online uansett!

Singleplayer delen er ikke "holdt igjen" på grafikkdelen, men det er også gjort klinkende klart for lenge siden, at Halo 3 ikke vil være en grafisk utfordrer til gears of War++.

9341103[/snapback]

Hvis de bildene som vi så postet tidligere her var ingame så er jo halo 3 etter mitt syn en utfordrer til gears of war. Men jeg har mine tvil ang. at det vil se så bra ut..

Lenke til kommentar

Tror ikke de vil prøve å gi ut noe slikt. Hvorfor skal de, når de er dekket av flere titalls/hundretalls nettsider som mer enn gjerne bruker serverkapasitet på Halo 3-video. Håper heller på videoer som Starry night.

Med mindre det er en viktig video for å forstå historien tror jeg at jeg holder meg unna.

Edit: Om du tenker på f.eks. stands Bungie har hvor de spiller ingame ... så nei da også.

:)

Endret av The_Fire
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...