Lakus Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 HALO: The Movie is already filming (Release Summer 08) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=815877 Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Fjernet OT om filmen til tråden ovenfor. Hold dere til emnet, som er Halo 3 Gameplay (fra E3 2007).. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 At the E3 2007 press conference, Microsoft announced the Halo Special Edition of the console to be released in September. It sports a new Halo theme color scheme (on the console, wired headset, and wireless controller) and shares the innards of the Xbox 360 Elite version, including an HDMI output port. However it includes a 20 GB hard drive and cabling of the standard edition.[33] It is priced at $399.99[34] Kilde: Wikipedia Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Tar seg neppe godt ut i stua, på eit gutterom muligens Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Tar seg neppe godt ut i stua, på eit gutterom muligens 9321198[/snapback] Den Driven og HDD'en er fet da. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Likte ikke prisen. Den er lik fremtidige Premium og koster det samme som Elite. Har bare gutterom så her hadde den passet. Men det blir nok en Premium på meg tror jeg. Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Tar seg neppe godt ut i stua, på eit gutterom muligens 9321198[/snapback] Oh yes.. Synes faktisk den boxen er ekstremt stygg jeg.. Den fargen minner meg om noe som kom opp av magesekken min etter ett litt vel stort inntak av alkoholholdige drikker i mine yngre dager..... Og det er ikke positivt for å si det mildt Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 (endret) Synes den er ganske fet jeg. Men tror ikke denne kommer til å selge så mye egentlig, prisen er jo latterlig. Kunne ihvertfall slengt på en 120 GB disk. MToffy: Fortell. Edit: The five best singleplayer improvements of Halo 3 Endret 20. august 2007 av E-wok Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 (endret) Jeg får vel forhåndsbestille Halo 3 jeg også, er vel på tide nå. Hvor er best å forhåndsbestille (slik at jeg får det fortest mulig)? 9315780[/snapback] Jeg pleier å få spill levert kjappest hos absoluttspill, av de få forskjellige butikkene jeg har prøvd. Endret 20. august 2007 av Slettet+19283741 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 (endret) Noen nyere Multiplayer bilder! Have a browse below and you'll get your first glimpse at the Brute Gravity Hammer, a brand new multiplayer map (Guardian, a remake of Halo 2's Lockout) and probably the best look at single-player we've had so far (look at the scale!). September 26 is only a month away... We're also caught in between Elites and fancy pimped-up Spartans for our multiplayer characters. Which looks the hardest? Who's got the coolest armour? If the Elites still 'wart! Wart! Wart!' we're in. EDIT: Dytta dem i Spoiler. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 21. august 2007 av Lakus Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Guardian ser bra ut! Men hva synes vi om hammeren? Blir sikkert bare et campe-ved-basen-noobe-våpen. Synes forresten det er nok våpen i MP-delen nå. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Meget, meget coolio. De hunter'ne var litt vel shiny, da? Guardian - meh . Lockout er jo beste map everrr, så tipper jeg ikke blir fornøyd med den uansett. Ser ut som det blir vanskelig å se folk og sånt, er så rotete i jungelen. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 (endret) Legger merke til at HUD'en til elites ikke lenger er lilla, men den er litt "rundere i kantene" so to speak. Edit: Kanskje vi får se footage fra IMAX-eventen? Endret 21. august 2007 av MartinLande Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Blir det noen gammle maps å finne i halo 3 multiplayer? Som f.eks lockout som er det mest kjent og best likt. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 jeg vil ha noen nedlastabare maps fra 1'ern og 2'ern som ikke er blitt fikset på i det hele tatt jeg, bortsett fra teksturer. F.eks den store Snøbanen i 1'ern var jo totalt elsk (husker ikke hva den het) Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Blir det noen gammle maps å finne i halo 3 multiplayer? Som f.eks lockout som er det mest kjent og best likt. 9330190[/snapback] (Lockout*1.5) = Guardian. jeg vil ha noen nedlastabare maps fra 1'ern og 2'ern som ikke er blitt fikset på i det hele tatt jeg, bortsett fra teksturer. F.eks den store Snøbanen i 1'ern var jo totalt elsk (husker ikke hva den het) 9330203[/snapback] Containment? Den sugde heste-røv. Hvis du vil spille lockout kan du jo bare poppe in Halo 2 en snartur. Har jo allerede den re-maken. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Jeg vil ha gamle maps i Halo 3, ikke i 2'ern , og ingenting, absolutt ingenting skal være byttet ut bortsett fra teksturene, helst alle mapsa... drømmetenking... Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Jeg vil ha gamle maps i Halo 3, ikke i 2'ern , og ingenting, absolutt ingenting skal være byttet ut bortsett fra teksturene, helst alle mapsa... drømmetenking... 9330235[/snapback] Meh - tipper det hadde vært litt sånn om du hadde fått det slik. Litt sånn "meh". Lockout var jo en hurra-hei-og-hopp bane det da, så hadde jo vært litt morosamt. Samme med Sanctuary. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 F.eks den store Snøbanen i 1'ern var jo totalt elsk (husker ikke hva den het) 9330203[/snapback] Åååh, ja! Elsker den banen. Husker jeg og en kamerat spilte 1v1 med bare pistolen (som forresten er dritbra). Hadde vært konge om den hadde blitt med... men tviler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå