Gå til innhold

Halo 3 gameplay fra E3 2007


Locrin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At the E3 2007 press conference, Microsoft announced the Halo Special Edition of the console to be released in September. It sports a new Halo theme color scheme (on the console, wired headset, and wireless controller) and shares the innards of the Xbox 360 Elite version, including an HDMI output port. However it includes a 20 GB hard drive and cabling of the standard edition.[33] It is priced at $399.99[34]

 

Kilde: Wikipedia

 

Halo3_Xbox360.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Jeg får vel forhåndsbestille Halo 3 jeg også, er vel på tide nå. Hvor er best å forhåndsbestille (slik at jeg får det fortest mulig)?

9315780[/snapback]

 

Jeg pleier å få spill levert kjappest hos absoluttspill, av de få forskjellige butikkene jeg har prøvd.

Endret av Slettet+19283741
Lenke til kommentar

Noen nyere Multiplayer bilder!

Have a browse below and you'll get your first glimpse at the Brute Gravity Hammer, a brand new multiplayer map (Guardian, a remake of Halo 2's Lockout) and probably the best look at single-player we've had so far (look at the scale!). September 26 is only a month away...

 

We're also caught in between Elites and fancy pimped-up Spartans for our multiplayer characters. Which looks the hardest? Who's got the coolest armour? If the Elites still 'wart! Wart! Wart!' we're in.

EDIT: Dytta dem i Spoiler.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
61001.jpg

61002.jpg

61003.jpg

61004.jpg

61005.jpg

61006.jpg

61007.jpg

61008.jpg

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Blir det noen gammle maps å finne i halo 3 multiplayer? Som f.eks lockout som er det mest kjent og best likt.

9330190[/snapback]

(Lockout*1.5) = Guardian. :hmm:

 

jeg vil ha noen nedlastabare maps fra 1'ern og 2'ern som ikke er blitt fikset på i det hele tatt jeg, bortsett fra teksturer.

 

F.eks den store Snøbanen i 1'ern var jo totalt elsk (husker ikke hva den het)

9330203[/snapback]

Containment? Den sugde heste-røv.

Hvis du vil spille lockout kan du jo bare poppe in Halo 2 en snartur. Har jo allerede den re-maken. :)

Lenke til kommentar
Jeg vil ha gamle maps i Halo 3, ikke i 2'ern :p, og ingenting, absolutt ingenting skal være byttet ut bortsett fra teksturene, helst alle mapsa... drømmetenking...

9330235[/snapback]

Meh - tipper det hadde vært litt sånn om du hadde fått det slik. :p Litt sånn "meh". Lockout var jo en hurra-hei-og-hopp bane det da, så hadde jo vært litt morosamt. Samme med Sanctuary.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...