Gå til innhold

Halo 3 gameplay fra E3 2007


Locrin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har aldri vært veldig fascinert av Halo-serien, den har aldri appellert til meg på en WHOA!-måte, men det siste i serien frister nesten litt. Jeg kan null om historien, null om gameplay og null om resten som kan være relevant :whistle:

 

Men da jeg lastet ned E3-traileren i HD og så det vakre landskapet, den utrolig passende musikken var jeg solgt. Det er så pent og så gjennomført.

 

Er dette et spill et menneske som ikke har rørt Halo kan kose seg med?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Sto opp med venstre  :no:

 

Men skjønner bare ikke at folk faktisk trodde at grafikken skulle være som i Betaen, og at de blir overasket når de ser nye bilder.

9314282[/snapback]

 

For å si det sånn, jeg blir overrasket hvis spillet ser så bra ut på min tv-skjerm! Hver gang et spill annonserer in-game bilder blir jeg skuffet over resultatet :hrm:

Lenke til kommentar

Litt Off-topic, men:

 

HALO: The Movie is already filming (Release Summer 08)

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Peter Jackson and 20 Century FOX told us all HALO was postponed sue to a lack of interest. No one believed that, but then the movie and all information about it disappeared from everyone's radar. HALO fans, as well as Peter Jackson fans felt let down and couldn't figure out how this project didn't make it.

 

Flash to E3 2007 where viewers and guests were treated to a trailer showing props that required a lot of work. We were then told it was just a promotional clip for Halo 3. No one asked why there was a LIVE ACTION clip to promote the game? Well XF did. Shortly after E3, images of full size Warthogs started popping up on the net. The public still didn't put 2 and 2 together. Now I know some of you did, but wanted proof to back up your theories.

 

Put your theories to rest. The movie is already in production. Those Warthogs are from the movie. D.B. Weiss (Lucky Wander Boy) handled the final script with Neill Blomkamp handling directing responsibilities. There really is a reason they came out of New Zealand. Think about it. Halo ... grassy rolling hills ... Peter Jackson? All we've learned so far is that the movie is set for release the Summer of 2008 and is planned to be heavily marketed. Again, this is confirmed. So sit back an relax Halo fans. Your movie is less than a year from being in theaters.

 

Images of the movie props, that are now confirmed from Halo: The Movie (click to enlarge)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...