Gå til innhold

Halo 3 gameplay fra E3 2007


Locrin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kan noen forklare meg hva som er så fantastisk med Halo? spilt eneren, og synes det var dårlig våpenfølelse og at det er egentlig et helt vanlig fps :shrug:

9285801[/snapback]

Hvis du hadde spilt det i 2001 hadde du nok hatt en annen mening. Mange spill som har tatt elementer fra spillet siden det kom ut, det har mange sagt.

 

Personlig spilte jeg det først i 2003 en gang, og måtte spille det litt før jeg satte pris på det.

 

Click Her

Endret av MartinLande
Lenke til kommentar
kan noen forklare meg hva som er så fantastisk med Halo? spilt eneren, og synes det var dårlig våpenfølelse og at det er egentlig et helt vanlig fps :shrug:

9285801[/snapback]

 

Eg må egentlig kommentere det der litt, eg er ingen hardcore Halo-fan sånn at det er sagt :p

 

Noe eg elsker med Halo i forhold til 2`ern er nettopp følelsen av kraft visse våpen gir. Assualt rifla og pistolen i 1`ern er vanvittig tilfredstillenede. Så er det noe med lyden her også :wee:

 

EDIT: Spillte dette seinest i går,og gleden var der fortsatt :thumbup:

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Ser nice ut, aner vi litt meir varierte lokasjoner denne gangen? Irriterer  meg grønn over dette iløpet av Halo 1 :p

9303459[/snapback]

Fy faen. Åh, fy faen. Herre jemeni. Halo: Combat Evolved var grusomt, jeg husker jeg spilte dette på PC og bannet meg veien gjennom fordi alle jeg kjente som hadde Xbox påstod det var det beste som noensinne hadde skjedd oss, og at menneskeheten burde være mer takknemmelig for dette enn en evt. second coming of Christ.

Det var copy/paste leveldesign på høyt nivå, og jeg fattet virkelig ikke hvorfor folk mente det spillet var så fantastisk.

Lenke til kommentar

Syns spillet er ganske bra, og fiendlig AI holder faen meg mål i dag meiner eg. Musikken trenger ikkje kommenteres. Men ja, det er for lite variasjon ute og går. Herlig våpen feel da :)

 

Men eg har fått suget til å fullføre disse to igjen før Halo 3 kommer, men når 1`er på sitt verste da gruer eg med nesten til å begynne på 2`ern :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...