Gå til innhold

Halo 3 gameplay fra E3 2007


Locrin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
If it ain't broke, don't fix it!

 

Gyllen regel det. Spes med tanke på online-mulighetene til Halo2 så holder det i massevis at de bare finpusser den for Halo3. Halo3-betaen var nærme å være "perfekt" for sin sjanger spør du meg. At story kun tar 8-10timer er jo normen blandt spill idag så hvorfor ikke Halo!?

9278018[/snapback]

Hør hør. :thumbup:

Lenke til kommentar
Noe må dem jo har gjort riktig når jeg fremdeles finner på å ta noen runder med litt skikkelig Halo over live!

9281966[/snapback]

Hvorfor er ikke du på friendslista mi da? :hmm:

Har så få som spiller Halo 2 på Live. Er så lei av alle amerikanerne som gjør at det lagger! :mad: Skulle fått til noen custom games.

9282023[/snapback]

 

Har pleid å bruke broren min sin account til Halo spillinga, da fler av kompisene hans fremdeles spiller det. Men hvis jeg ikke har deg på friendslista mi fra før så legger jeg deg til, så får vi se om vi kan få til noen matcher :thumbup:

 

Har ett spørsmål btw, det kalibreringsverktøyet som følger med Halo 3.. Følger det bare med i Limited og Collector versjonene? Eller følger det med på samme disken som spillet?

Lenke til kommentar
Got a lot of questions about the AV calibration tool, and so I decided that it’s not terribly secret, so I should give you some info. Of course this isn’t on the same schedule as the game, so it could change slightly, but at the time of writing, this is all correct.

 

First off, what is it? Well, simply put, it’s a 360 app that helps you tune your TV to best display Halo 3. Now, we’re using industry standards to make sure that this actually helps with any and all TVs. These standards are as close to objective and “correct” as is possible to achieve, but again, the nature of this kind of calibration is by its nature, subjective. However, we’ve had them independently tested and verified by industry experts, so the settings, if correctly adjusted, should make Halo 3 and everything else you watch on an HD set, look better.

Lenke til kommentar

Den som sier at man vil bruke 8-10 timer på Singleplayeren til Halo 3, er tydeligvis ikke helt oppdatert på spillets innhold. Man kan spille fire player co-op, sier det dere noe eller? For meg betyr det flere titalls timer med morro. Og det er ikke alt! Du kan gjøre noe etter du har fullført et mission, ta det om igjen og da er det bare morro! Du får poeng for hver kill og hvorda du dreper, du kan plukke opp hodeskaller med forskjellige effekter...

 

Hvor kan jeg bestille Limited Collector's Edition av Halo 3 til en billig penge?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...