Lakus Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Er det du som skal komme og si: "Halo 2.5 er Cartoon spill"? Er på tide en eller annen tufs gjør det, har nemlig ikke sett noen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 (endret) Trenger ikkje det, fikset jo den jobben relativt bra du da Endret 13. august 2007 av Mala Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 (endret) Trenger ikkje det, fikset jo den jobben relativt bra du da 9269551[/snapback] drumroll please! *tromme vilt* Endret 13. august 2007 av Darth MToffy Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Kan. ikke. vente. lengre. Gotta. Play. NOW! Har forresten lagt en plan over hva jeg trenger til releasedagen: - Halo-fleece genser - Halo-sekk - Halo-strandhånkled som jeg skal sitte på. (evt. ha rundt hodet om det er stemning for det.) - Halo-kopp ...fylt med Halo-brus Og... en Halo penn 9238123[/snapback] Hadde tenkt å bestille jeg også, helt til jeg så fraktprisen. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 13. august 2007 Forfatter Del Skrevet 13. august 2007 Already old Wuut: Burn, Baby! Burn! Ser knall ut. Og det burde være en egen Halo3-news-tråd. 9267464[/snapback] Sorry men jeg bare må quote dette bildet. Det ser fader meg ut som om noen har tatt motoren og ramma på en harley. Snudd den bak frem og helt på rakettdrivstoff for å bruke den som flammekaster.... Go bungie. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Det ser fader meg ut som om noen har tatt motoren og ramma på en harley. Snudd den bak frem og helt på rakettdrivstoff for å bruke den som flammekaster.... Go bungie. 9273166[/snapback] Var det positivt eller negativt ment? Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 14. august 2007 Forfatter Del Skrevet 14. august 2007 Blei usikker selv etter at jeg leste det. Så jeg la på "Go bungie" på slutten. Fortsatt uklart, men kan bekrefte det her. Det ser rett og slett helt villt ut. Men er det ingen som er enige. Det har et ganske spesielt design utover det man vanligvis ser av flammekastere i filmer og spill. Tipper det bare er spartans som klarer å løpe rundt med de der. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 FYI: Flammekasteren var med i Halo:CE MP på PC Lenke til kommentar
DimebagBarrell Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Hva er nytt med Halo 3 da? Bortsett fra grafikken og de "nye" våpene? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 (endret) Hva er nytt med Halo 3 da? Bortsett fra grafikken og de "nye" våpene? 9276242[/snapback] For det aller meste storyen ..vi (fans) er ikke ute etter uhs and wows men en fortsettelse på dette helvete Brutes har stelt i stand Men utenom det du nevner så har vi: - Ny matchmakingsystem - Nye MP-brett - Nye kjøretøy .. Endret 14. august 2007 av überGoliath Lenke til kommentar
DimebagBarrell Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Er det virkelig alle forandringene dere vil ha? Det du nevner der kommer ikke til å forandre opplevelsen fra Halo 2 noe nevnverdig. Spillet beveger seg ikke fremover! Kanskje jeg bare er dum, men jeg skjønner ikke alt oppstyret rundt Halo 3, ingen av spillene har vært noe revolusjonerende, bare run-n-gun som vi har sett i utallige mange spill.. Lenke til kommentar
Lygre Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Hva som er nytt med Halo 3? Mange nye våpen Nye kjøretøy Nye flerspillerbrett seff Du får avslutte historien Saved Films (du kan lagre enspiller og flerspillersesjoner du spiller) Photo Mode (du kan ta bilder når du er i saved films eller trykker på pause når du spiller) Forge (en slags map editor) 4 player online co-op Bedre grafikk, AI, lyd osv. Bedre matchmaking Bedre lobbysystem Flere typer farger til å ha på armoren din i flerspiller Forskjellige typer armor i flerspiller META game (et slags minispill når du spiller kampanje i co-op. Kan se hvem som får flest headshots, flest grenade sticks og sikkert mye annet). Det er noe av det som er nytt i Halo 3. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Altså, spillet er kanskje så revolusjonerende men det er historien som mange verdsetter mye mer enn gameplay. Halo er mye mer enn spillet. Halo har bøker, blader, graphic novels ++ Det er ikke lett for en som ikke har noe forhold til spillet å skjønne hvorfor vi elsker det. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 14. august 2007 Forfatter Del Skrevet 14. august 2007 Noen sier halo er simpelt. Jeg sier det er det som gjør det så bra Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Noen sier halo er simpelt. Jeg sier det er det som gjør det så bra 9276923[/snapback] Det er jo så simpelt man vil ha det, hvis man ikke vil finne ut historien er det jo opp til dem. Jeg mener at Halo blir en bedre opplevelse hvis man leser bøkene, litt bakgrunnshistorie er ikke til å forakte. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 14. august 2007 Forfatter Del Skrevet 14. august 2007 (endret) Noen sier halo er simpelt. Jeg sier det er det som gjør det så bra 9276923[/snapback] Det er jo så simpelt man vil ha det, hvis man ikke vil finne ut historien er det jo opp til dem. Jeg mener at Halo blir en bedre opplevelse hvis man leser bøkene, litt bakgrunnshistorie er ikke til å forakte. 9276973[/snapback] Tenkte på gameplayet. Historien rundt spillet er omfattende nok får'n si. Flere bøker, tidslinjer og detaljerte forklaringer på nett. Elsker dette. Det jeg mente å si var at halo ikke trenger å ha så mye dilldall som folk surver etter. Det er en oppfølger og man kan ikke bare forvente at Bungie kaster inn masse greier som ikke var med i tidligere versjoner. De fleste kan spille halo uten å vite et pjatt om bakgrunnen for at de plaffer aliens. Det er bare gøy. Kjøretøy, smart A.I, Balanserte våpen, og et særdeles enkelt kontrollsystem å få taket på. Men selvsagt vanskelig å mestre. Alle disse tingene gjorde at Halo blir sett på slik det blir i dag. Jeg for min del føler at jeg får mer enn nok nytt etter å ha spillt betaen og sett den nyeste traileren. De forandringene de gjør virker det som at har vært nøye planlagt og gjennomtenkt. Bortsett fra Dual-wield i halo2 selvsagt. Miste våpenet når man slår med det? Skulle da tro en topptrent elitesoldat hadde lært å slå >med< våpen i handa også. Jeg har ikke fått lest bøkene enda, men flytter til oslo den 15, så skal innom den derre fantasy shoppen og kjøpe de en gang da. Kan jo stort sett det meste av bakgrunnshistorien uansett. Elsker den. Episk. Endret 14. august 2007 av okristian1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Ja forresten, ny scan-reel her; http://gameplanets.blogspot.com/2007/08/ha...-new-scans.html Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 14. august 2007 Forfatter Del Skrevet 14. august 2007 Ja forresten, ny scan-reel her; http://gameplanets.blogspot.com/2007/08/ha...-new-scans.html 9277075[/snapback] Gears of what? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Ah, fett. Ser at man kan vise filmer med folk i lobbyen. Hadde glemt dette (Gikk ikke an i Betaen). Forge blir ekstremt nyttig for visse situasjoner: Når vi spilte System Link på Halo 2 spilte vi alltid til et punkt der alle ble helt useriøse og begynte å bare tulle (som oftes, ihvertfall). Da daffet det som regel av. Men hvis vi hadde hatt Forge, som egner seg godt til sånt, tror jeg vi ville spilt mer. Det er jo skikkelig kødde-friendly, kan leke gud. DimebagDarrel: Hvis Halo 3 hadde vært annerledes enn Halo 2, hadde jeg trolig ikke hatt så lyst på det. Halo 2's gameplay var sinnsykt bra, vi som spilte System Link i flere år ble aldri lei av det! (Bare i perioder ) Halo 3 er ikke en revolusjon, kanskje, men legger på mer på det basic-prinsippet som det ligger på (Skyting - Granater - Melee - og nå Equipment). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå