Landeplagen Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Kjiiiiiiipe achievements. Utrolig at dem ikke får til noen ordentlige online ahcievements. 9230613[/snapback] Litt enig der. Men achievements er ikke noen stor greie for min del, men jeg liker de derre "Get 2 000 kills total" og jeg hater de der "Get 5 kills in a row with the needler while doing a 360" (De man må ha flaks på). Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Achievments kan ta seg ein bolle, I`m all in for the fun of it! Endret 8. august 2007 av Mala Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Ser ikke poenget i Achievements i online, spiller det aldri uansett. Pleier alltid bare å være sånne som man finner i GeoW. "Kill 3 people in a row with *some weapon* 10 different times". Gidder ikke en gang å prøvde. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Achievments kan ta seg ein bolle, I`m all in for the fun of it! 9230725[/snapback] Bra du passer på å si det hver gang noe slikt kommer opp. Ang. achievementsene... De er vel ikke offisielle? Hadde håpet på en "20.000 total kills" eller noe i den duren. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Eh? Litt på feil kant av sengen i dag eller? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Multiplayer-delen virker flere ganger bedre med den sværa Elephant-greia, den er vel kjørbar? Ser ikke poenget i Achievements i online, spiller det aldri uansett. Pleier alltid bare å være sånne som man finner i GeoW. "Kill 3 people in a row with *some weapon* 10 different times". Gidder ikke en gang å prøvde. 9231680[/snapback] Offtopic: Hehe hvis du sliter med den arcivmenten så er den kjempelett, bare gå på den banen i chapter 3(?) hvor du skal ned i den gruva og det en sånn kloakkjelller med mange sånn racthes(eller hva det heter, de som har to formor hvor en har sånn lykt i mørket på en måte). Bare ta å tag disse, hvis du dør som kommer du uansett tilbake, og kill`ene vil forsatt gjelde. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Multiplayer-delen virker flere ganger bedre med den sværa Elephant-greia, den er vel kjørbar? 9232513[/snapback] Jepp, med flagget inni til og med. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Ser ikke poenget i Achievements i online, spiller det aldri uansett. Pleier alltid bare å være sånne som man finner i GeoW. "Kill 3 people in a row with *some weapon* 10 different times". Gidder ikke en gang å prøvde. 9231680[/snapback] Så fordi du ikke spiller online, skal ingen andre få belønning for å faktisk spille hele spillet? Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Så fordi du ikke spiller online, skal ingen andre få belønning for å faktisk spille hele spillet? Jeg snakket for meg selv, ikke for andre. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 ÅÅÅ SATAN DETTE BLIR JÆVLI BRA. sorry for caps folkens, men måtte bærre få det ut. menste probleme er at jeg ikke har en 360. er nødt til å har spare nå. digg at assult rifla er tilbake Lenke til kommentar
lolzormaxor Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Gleder meg no helt sinnsane til Halo 3:) Har spart og alt er klart med pengene her ja:P Gidder ikke og bestille online.... Kansje du får den en uke etr realease:/ Og d er kansje.... kjipt:D Glede seg til og spille live co-op jeg:) D blir så yæææææææævlig bra d:) Ivertfall 4 player co-op LIVE!!!! Endret 8. august 2007 av snupe Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Gleder meg no helt sinnsane til Halo 3:) Har spart og alt er klart med pengene her ja:P Gidder ikke og bestille online.... Kansje du får den en uke etr realease:/ Og d er kansje.... kjipt:D Glede seg til og spille live co-op jeg:) D blir så yæææææææævlig bra d:) Ivertfall 4 player co-op LIVE!! 9233301[/snapback] Like glad som meg du Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Kansje du får den en uke etr realease:/ Og d er kansje.... kjipt:D 9233301[/snapback] Tvert imot. Skjedd flere ganger at jeg har fått spillet en dag før release. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Samme her, men har også hørt om folk som har fått det 2-3 dager etter release. Den sjangsen tar jeg ikke! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Eg velger å stole på absoluttspil.no at eg enten får det 1 dag før, eller på dagen slik som alltid Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 En ting jeg lurer på. Hva er det som er bra med Halo serien? Gameplay? Grafikk? Fysikk? Historie? Live? Kan noen svare meg Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 En ting jeg lurer på. Hva er det som er bra med Halo serien?Gameplay? Grafikk? Fysikk? Historie? Live? Kan noen svare meg 9234329[/snapback] Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Happy? Lenke til kommentar
Stavmikser Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 ÆSJ, skulle ønske Halo 3 ble utsatt 1 år, drar i militæret om 1 uke... Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) En ting jeg lurer på. Hva er det som er bra med Halo serien?Gameplay? Grafikk? Fysikk? Historie? Live? Kan noen svare meg 9234329[/snapback] Gameplay - Dette må spilles for å forstås! (Helst intens multiplayer med venner) Grafikk - Halo så bra ut, Halo 2 ser fortsatt bra ut og Halo 3 ser naturligvis mye bedre ut. Fysikk - Havok 2.0 gjør jobben sin godt. Historie - Denne er da veldig bra, mener jeg. Relativt epic. Live - Halo 3 har det beste lobbysystemet, samt det beste matchmaking-systemet. Halo 2 hadde også best (synes fortsatt det er best, men har ikke spilt mye annet). System Link - Dette er det beste du får av interaktiv underholdning generelt. Da var du utfyllende svart. Endret 8. august 2007 av MartinLande Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå