Gå til innhold

Halo 3 gameplay fra E3 2007

Locrin

Anbefalte innlegg

Gamer.no klikkelink

Klikkelink

Nedlastbar 720p HD-film

Klikkelink NR2

DEILIG

Det ser utrolig konge ut, må ses!

Tillegg: Til min store overaskelse virker det som noen er misfornøyd med grafikken?

Se litt nærmere på det. Gears of war var ekstremt pent. Men det er også et annet type spill. Gears of war er tregt, mørkt og foregår stort sett på ganske begrensede områder. Halo er den rake motsetingen med rask og intensiv kamp, store uteområder, forskjellige kjøretøy som er rundt deg på alle kanter.

Jeg har spill betaen og synes for min egen del at det så veldig pent ut, noen low-res teksturer her og der men ellers pent :).

Bungie har lovet store områder i halo3. Både online og singleplayer. Det blir også Co-op sammarbeidsmodus for flere stykker over nett.

EDIT: Legger ved Screenshots Galore :D

post-131222-1184162522_thumb.jpg

Endret av okristian1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I et tidligere intervju nevnte de at Halo2 var en smule "rushet" og at det derfor ikke nådde sitt potensiale. De måtte jobbe på en tidsfrist den gangen. Nå har de tatt seg den tiden de trenger. Jeg har kjempeforventinger.

Lenke til kommentar

Arbiter og Master Chief hånd i hånd er jo bare tårevetende da!!

Dette her ser bra ut meiner eg da, og endelig fikk eg se noe annet enn bilder fra Online delen. Har sagt det sikkert 80 ganger før, men eg gleder meg noe hardt og gale til dette.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Må si jeg ble pittelitt skuffet over det grafiske her jeg. Sikkert ikke smart å se videoen rett etter HD-trailer av Killzone 2 men synes deler av traileren virket litt "last-gen" i mangel på bedre ord.

Greit nok at de beholder det visuelle Halo-preget men firkantete steiner og fjell trodde jeg vi var ferdige med nå.

Spesiellt utendørsområdene synes jeg var overaskende lite virkelighetstro. Innendørsmiljøene så derimot pene ut.

Hmm...

Lenke til kommentar
Ja grafikken er vel litt skuffende enda, hadde ventet litt meir kanskje. Men det får så vere, har jo Killzone får å veie opp da ^^

9051215[/snapback]

Joda.. Bryr meg egentlig veldig lite om grafikken sånn sett. Men ble litt "lurt" av det bildet som dukket opp for noen dager siden.. Så hadde skrudd opp forhåpningene mine her nå.

Ville trodd at bungie sitt nære forhold til MS ville gi dem mulighetene til "in yo face"-grafikk på 360. Men de har tydeligvis enten underprioritert dette eller sitter rett og slett ikke på samme kompetanse som f.eks Epic.

Menmen gleder meg jeg også. Spillet er allerde bestilt og betalt det :love:

Lenke til kommentar
Skyt meg her, men eg tror Halo 3 vil vere av den "Epic" typen med masse vidåpne flotte landskap istedet for bare tranger korridorer og slikt. For all del, dette her ser jævla pent ut altså.

9051335[/snapback]

Det er det jo ingen tvil om. Det er verre å lage store områder så jeg forventet aldri Gears-grafikk. MEN disse nevnte "kubistiske" steinene og slikt har alltid irriterte meg i spill i gamle dager. I flere nyere spill har dette vært nesten borte og jeg blir derfor litt skuffet når ett storspill som Halo3 enda har slike enkle måter å vise landskap på.

Lenke til kommentar

Drit nice trailer. Skjønner ikke hvordan man kan være skuffet over grafikken? Det aller meste på 360 ser jo ut som crap i forhold. Gears er nok bedre men det er jo grått og kjedelig. Foretrekker halo 3 grafikken vi fikk presentert her over gow-gfx.

Just give us online-coop. Multiplayer har jeg ikke tid til å holde høyt nok nivå i. Er dødskjedelig å få juling av 13-åringer i halo online.

Lenke til kommentar

Når Bungie selv har skrytt av hvor oppjustert grafikken kom til å være under Campaign i Halo 3 er det ikke rart man rynker litt på nesa.

Den traileren ser jo ut som halo 2 med litt justering av lyset muligens, og jeg må si jeg satt igjen med litt blandete følelser etter å ha sett den..

La det være sagt at jeg ikke sammenligner med GeOW, men vurderer ut fra min forventning etter intervjuer osv med Bungie folka..

Lenke til kommentar

Joda, jeg vet det er endringer gjort der som blir tydelige ved slik sammenligninger, det er egentlig ikke poenget.

Her ble det vist en trailer i går, som min personlige mening var at så spennende ut, men kanskje ikke så pent grafisk som jeg hadde forventet/håpet på..

Hadde ikke forskjellene vært mulige å se mellom de to spillene ville Bungie hatt et problem, men synes godt de kunne gått enda litt mere "next gen" :cool:

Lenke til kommentar
Enig, arnizz. Skjønner ikke hvorfor alle mener at grafikk dårlige enn gears of war er dårlig grafikk.

9051678[/snapback]

Forskjell på å bli skuffet og å kalle noe for dårlig grafikk..

Som posten ovenfor nevner så har bungie gitt blant annet meg forhåpninger om halleluja-grafikk i singleplayer-delen av Halo3. Traileren som nå vises er pen, men langt ifra å gjøre meg religiøs for å si det slik.

Jeg hadde rett og slett forventet mer fra bungie enn det de ser ut til å levere her. Derfor er jeg _litt_ skuffet.

Og for å påpeke forventningsnivået mitt så har jeg som sagt allerede bestilt og betalt for Halo3, og det er første gang i mitt liv at jeg har kjøpt ett spill så lenge før det kommer på markedet. Bør si det meste om forventningene mine. Jeg synes derfor ikke det er så rart at jeg blir pittelitt skuffet over denne traileren. Jeg håpte i det lengste at bungie hadde 4ess i ermet :)

Lenke til kommentar
Greit, du er tilgitt :p

Men slapp av, når du får spillet mellom hendene, vil det ganske sikkert ikke skuffe deg ;)

9051943[/snapback]

Hehehe storkoste meg med multiplayerbetaen jeg så er nok ingen fare for at jeg blir skuffet tror jeg.. Men hadde håpet på en ny Gears-opplevelse der jeg faktisk stoppet opp i spillet noen ganger i singleplayer kun får å se på grafikken :D

Menmen for alt jeg vet så gjør jeg det samme når jeg får opp Halo3 singleplayer på projektoren hjemme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...