paranoide Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Bare de gir dette spill nok tid, slik at det virkelig smeller når vi sitter med det i hendene. Ikkje at eg tviler på Sony her, da tittelen er såpass viktig som den er. 9075186[/snapback] Hoho, the irony. Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Killzone to ser fantastisk ut. Kommer til å eie alt som heter Halo og Gears Of War. Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Må si jeg er veldig spent på dette spillet. Hvis det ser like bra ut som på de videoene, og det har bra gameplay kjøper jeg det nok ja. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Firetrucken må jo få lov til å ha sin mening.. Hvis han mener det vil eie alt annet, så ja vel, hvem bryr seg ? skulle tru han sparka deg i balla eller no.. jeezez litt on T: Trur killzone 2 blir meget bra og er noe jeg gleder meg mer til enn halo 3 fks.. = ) utifra min smak.... Endret 7. september 2007 av RockyIII Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 killzone 2 kommer til å kicke ass og ps3 trenger flere gode fps spill:) å det er det vi vil.. de som har xbox kan kose seg med halo osv:D halleluja Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Her kom jeg og håpte på masse nytt snacks om dette spillet og så får jeg servert dette!? Er jo mer interessant å stirre på en vannmelon i 2timer enn å lese de siste postene her... MEN, litt on-topic: Er det vist noe mer snacks fra dette spillet etter E3? Tenker da på videoer... Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 GC:Full KILLZONE 2 Conference Video En halvtime med developer walkthrough goodness. Noen lydproblemer rundt 27 minutter. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Eg blir nesten imponert over kor dyktige dykk er her i Konsoll-kategoriane til å lage ein X360 vs PS3-diskusjon ut av kvar einaste tråd! Ein bråte med innlegg er sletta, vennligst ikkje la meg måtte kome tilbake. Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 GC:Full KILLZONE 2 Conference Video En halvtime med developer walkthrough goodness. Noen lydproblemer rundt 27 minutter. 9446717[/snapback] Så hele filmen og spillet ser fantastisk ut. Gleder meg veldig til dette spillet. Er det noen som vet om det er online modus? Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 GC:Full KILLZONE 2 Conference Video En halvtime med developer walkthrough goodness. Noen lydproblemer rundt 27 minutter. 9446717[/snapback] Så hele filmen og spillet ser fantastisk ut. Gleder meg veldig til dette spillet. Er det noen som vet om det er online modus? 9448038[/snapback] det er selfølgelig ein online modus...ein ganske heftig ein også ifølge Gurilla.. Lenke til kommentar
MaxXRebo Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Ser latterlig bra ut!! selv om de landings fartøyene ser litt vel usikre ut syns jeg, ikke så mye som en hyssing å spenne seg fast med heller Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Den filmen gjorde meg ikke mindre klar for Killzone nei. Håper det snart kommer noen filmklipp i HD der de har fått lagt på bra textures. Var forresten rett og slett lekkert hvordan man skjøt seg gjennom stolper, vegger og slikt. Me like. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå